لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راهی برای رفع مشکل آپدیت نشانگر عمر باطری آیفون

راهی برای رفع مشکل آپدیت نشانگر عمر باطری آیفون

اگر از کاربران آیفون 6 و 6 اس بوده باشید شاید تاکنون متوجه شده اید که نشانگر میزان شارژ باتری این دستگاه ها در برخی مواقع و در هنگام سفر یا ایجاد تغییر منطقه زمانی به صورت دستی، به درستی کار نمی کند و عمر باتری را بیشتر از آنچه واقعا هست، اعلام می نماید.

اپل در حال بررسی مشکلی در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در رابطه با به‌روز‌رسانی نشدن میزان درصد باقیمانده‎ی باتری است.

این هفته، اپل یک سند پشتیبانی جدید را منتشر کرد و موضوعی در آن مطرح شد که کاربران آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با میزان درصد باتری نمایش داده شده در نوار وضعیت خود مشکل داشتند. مشکل به این صورت است که میزان کاهش باتری در دستگاه‎های آن‎ها به‌روزرسانی نمی‎شود.

این کمپانی اشاره می‎کند که در حال بررسی مسئله و پیدا کردن راه حلی برای این موضوع است. گرچه به نظر می‎رسد که این مشکل با تنظیمات ساعت یا منطقه‎ی زمانی مرتبط باشد

خوشبختانه کمپانی ساکن کوپرتینو متوجه این اشکال گشته و راهکاری برای آن ارائه داده است. این شرکت بزرگ در وب سایت خود خطاب به کاربرانی که در آپدیت شدن نشانگر عمر باتری مشکل دارند نوشته ابتدا دیوایس خود را ری استارت نموده و سپس از بخش تنظیمات موبایل گزینه تاریخ و زمان را انتخاب نمایند و مطمئن گردند که گزینه «تنظیم اتوماتیک» آن روشن است.

لازم به یادآوری است که این مسئله فقط در مواقعی که ساعت اسمارت فون به صورت دستی تغییر داده می شود و همچنین هنگام سفرهای خارجی، پدیدار می گردد.

در آخر هم جا دارد اشاره نمائیم که کاربران آیفون از اوایل پائیز از این مورد شکایت داشته اند اما غول تکنولوژی ساکن کوپرتنیو تازه اکنون به آن توجه نموده و راه حلی موقتی برایش ارائه داده. همچنین این شرکت یادآور گشته که اگر پس از اجرای این روند همچنان مشکل مورد بحث به قوت خود باقی بود، کاربران می توانند با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند تا شرکت دلیل آن را بررسی نموده و راهکار مناسب را در اختیارشان قرار دهد.

یک تاپیک بحث نسبتاً طولانی در انجمن‎های سایت اپل، اشاره به شماره‎ی یکسری از کاربران دارد که با این مشکل مواجه هستند. تاریخ این تاپیک، تقریباً به زمان عرضه‎ی مدل‎های جدید در ماه سپتامبر گذشته بر می‎گردد. بسیاری از کاربرانی که با این مشکل روبرو هستند به صورت دستی در بخش تنظیمات، ساعت و زمان گوشی خود را تنظیم می‎کرده‎اند تا از موانع مبتنی بر زمان در بعضی از بازی‎ها بگذرند. اشاره‎ی اپل به این موضوع که اگر تنظیم ساعت به صورت دستی باشد، مشخص می‎کند که مشکل باتری به احتمال زیاد، مرتبط با تغییر دادن تنظیمات ساعت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت