لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت باعث افزایش درآمد اپیک گیمز تا 3 میلیارد دلار شده است

فورتنایت باعث افزایش درآمد اپیک گیمز تا 3 میلیارد دلار شده است

شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که عرضه و فروش بازی فورتنایت به صورت کراس پلتفرم باعث شده تا میزان درآمد این شرکت تا 3 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Techcrunch اپیک گیمز درآمد قابل توجهی از طریق فروش لایسنس بازی فورتنایت به دست آورده است و توانسته این بازی را به عنوان محبوب‌ترین بازی کراس پلتفرم با قابلیت اجرا به صورت آنلاین منتشر شده است و کاربران متعددی از آن برای اجرای بازی خود استفاده می‌کنند. این موسسه اعلام کرده که اپیک گیمز در روز 1 میلیون دلار تنها از طریق نسخه‌ای او اس ارائه شده در اپ استور فورتنایت درآمد داشته است.

تا پیش از این نیز موسسه Sensor Tower تائید کرده بود که اپیک گیمز در ماه‌های گذشته به صورت روزانه 1 میلیون دلار از نسخه‌ای او اس این محصول درآمد داشته است. این در حالی است که بسیاری از اپلیکیشن‌های آی او اس به صورت جداگانه در بالاترین میزان درآمد خود فروش 385 میلیون دلاری را تجربه کرده بودند.

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کراس پلتفرم است که در چند ماه اخیر توانسته بسیاری از طرفداران بازی‌های کامپیوتری را به خود جلب کند. شرکت گوگل نیز در آمارهای منتشر شده خود در سال 2018 اعلام کرده که فورتنایت پر جست و جو ترین بازی کامپیوتری در میان کاربران بوده است و به همین دلیل تعداد کاربران آن در ماه‌های اخیر رفته رفته افزایش پیدا کرده است.

فورت نایت یک بازی کراس پلتفرم است که کاربران می‌توانند آن را به صورت آنلاین و با افراد دیگر از طریق دستگاه‌های مختلف شامل کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند اجرا کنند. گفتنی است که این بازی برای تمامی سیستم عامل‌های معمول و پر استفاده نظیر ویندوز، مک او اس، اندروید و آی او اس ارائه شده است و کاربران محدودیتی در اجرای آن در دستگاه‌های مختلف نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420