لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیپد پرو 2018 همچنان رو به افزایش است

فروش آیپد پرو 2018 همچنان رو به افزایش است

 بررسی‌های انجام شده در مورد فروش آیپد پرو 2018 حاکی از آن است که این محصول همچنان یکی از پر طرفدارترین تبلت‌های موجود در بازار است و بسیاری از کاربران تمایل به خرید آن در بازار جهانی دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب سایت Thinknum که از طریق میزان فروش آیپد پرو 2018 در فروشگاه اینترنتی بست بای منتشر شده حاکی از آن است که این محصول همچنان طرفداران زیادی در میان بازار دارد. تا پیش از این بررسی‌های انجام شده از این محصول حاکی از آن بود که آیپد پرو 2018 به دلیل ضخامت بسیار کم و استفاده از آلومینیوم کاملاً مسطح به راحتی خم می‌شود و احتمال خرابی در آن بسیار بالا است.

با این حال بررسی‌های اخیر نشان داده است که خم شدن و نازک بودن بیش از اندازه روی فروش آیپد پرو 2018 در بازار جهانی تأثیر منفی نگذاشته است و همچنان کاربران و خریداران تمایل به استفاده از این محصول در بازار جهانی دارند. اطلاعات مربوط به خم شدن آیپد پرو 2018 در روز 16 نوامبر سال جاری میلادی منتشر شد و طی آن تعدادی از یوتیوبرها اعلام کرده بودند که این محصول نسبت به محصولات مشابه نظیر سرفیس پرو 6 توان کمتری در زمینه تنش‌های فیزیکی دارد. اما خبر خوشایند برای طرفداران محصولات اپل این است که این مسئله باعث کاهش تمایل کاربران به خرید این محصول نشده است.

در حقیقت بروز فشارها تنش‌های فیزیکی از جمله مسائلی است که باعث می‌شود تا هر نوع دستگاهی تحت تأثیر قرار بگیرد و خرابی قابل توجهی در آن‌ها به وجود آید بر این اساس، کاربران در هنگام استفاده از تبلت خود، چه آیپد پرو 2018 باشد و چه دستگاه‌های مشابه نظیر سرفیس پرو 6 باید از دستگاه خود مراقبت قابل توجهی انجام دهد. بر این اساس، کاربران کیفیت ساخت و همچنین تعمیر پذیری دستگاه را به احتمال خرابی این محصولات طی تنش‌های فیزیکی ترجیح داده‌اند و آیپد پرو 2018 را برای استفاده‌های حرفه‌ای و روز مره خود انتخاب می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420