لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت اپل در سال 2018 نزدیک به 9 میلیارد دلار ضرر کرد

شرکت اپل در سال 2018 نزدیک به 9 میلیارد دلار ضرر کرد

 با وجود اینکه سال 2018 یکی از نقاط عطف در فعالیت صنعتی شرکت اپل به حساب میاید، با این حال این کمپانی در این سال نزدیک به 9 میلیارد دلار ضرر کرده است.

اپل در اواسط نیمه دوم سال 2018 تبدیل به اولین کمپانی آمریکایی شد که ارزش سهامش از یک تریلیون دلار گذشت، با این حال مشخص شده است که این شرکت در طول سال گذشته 9 میلیارد دلار نیز ضرر کرده است که یکی از بدترین دوره‌های مالی برای اپل به حساب میاید.

بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال اپل در سال گذشته 9 میلیارد دلار به خاطر سرمایه گذاری ضعیف ضرر کرده است. در این گزارش توضیح داده شده است که مسائلی نظیر افزایش مالیات در نظر گرفته شده توسط دولت وقت آمریکا و همچنین انتشار پیش بینی‌های منفی نسبت به فروش برخی از محصولات این شرکت باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در بازار سهام، خرید و فروش سهام اپل را ریسک بزرگی تلقی کنند و به همین دلیل ارزش این کمپانی به طرز قابل توجهی در مدتی کوتاه کاهش پیدا کند.

این در حالی است که ارزش AAPL تنها در یک روز در سال 2018 بیش از 10 دلار افزایش پیدا کرد و این کمپانی به بیشترین رشد ممکن در طول مدت زمانی کوتاه دست یافت . با این حال پیش بینی‌های منتشر شده توسط برخی از تحلیلگران در مورد کاهش میزان فروش آیفون‌ها و به خصوص آیفون XR در بازار جهانی باعث شد تا ارزش هر سهم اپل به 151 دلار برسد و این کمپانی عنوان یک شرکت یک تریلیون دلاری را از دست بدهد.

اپل همچنین در سال گذشته تلاش کرد تا تعدادی از سهام خود را از بازار بورس بازخرید کند که این مسئله برای بار دیگر باعث شد تا ارزش سهام اپل در بازار جهانی کاهش قابل توجهی پیدا کند. بسیاری از سرمایه گذاران اپل در حال حاضر منظر انتشار گزارش مالی ابتدایی 2019 این کمپانی هستند تا در مورد خرید و فروش سهام آن تصمیم بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420