لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از انفجار آیفون XS Max در جیب یکی از کاربران منتشر شد

تصویری از انفجار آیفون XS Max در جیب یکی از کاربران منتشر شد

اخیراً یکی از کاربران تصویری از انفجار آیفون XS Max در جیب خود را منتشر کرده است و ادعا کرده که این تلفن هوشمند بدون هیچ گونه هشدار قبلی به یک باره شروع به آتش گرفتن کرده است.

عکس‌های مربوط به انفجار آیفون XS Max اولین بار در وب سایت iDropNews منتشر شده است که طی آن مشخص شده که یکی از نسخه‌های این تلفن هوشمند در تاریخ دوازدهم دسامبر سال 2018 میلادی در جیب یکی از کاربران شروع به آتش گرفتن کرده و در نهایت منفجر شده است.

«جاش هیلارد» اهل ایالت اوهایو آمریکا اعلام کرده که آیفون XS Max در اختیار او به یک باره شروع به داغ شدن بیش از حد کرد و او در جیب خود احساس گرمای بیش از اندازه و غیرمعمول کرد. وی پس از متوجه شدن این مسئله آیفون را از جیب خود درآورد و در نهایت متوجه شد که گوشی در حال آتش گرفتن و انفجار است.

هیلارد در نهایت به یک اپل استور مراجعه کرد و دستگاه را به متصدیان این فروشگاه نشان داد. او ادعا می‌کند که پس از بیست دقیقه صحبت با یکی از کارکنان اپل استور او توانست با روش‌هایی خاص سیم کارت را از دستگاه منفجر شده بیرون بیاورد. با این حال این کارمند اپل استور اعلام کرد که فعلاً نمی‌تواند در مورد دلیل انفجار آیفون XS Max در اختیار هیلارد ادعایی بکند و در نهایت دستگاه باید توسط افراد متخصص در زمینه مسائل ایمنی دستگاه‌های الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد.

هیلارد ادعا کرده که آیفون XS Max در اختیار خود را تنها 3 هفته استفاده کرده بود و هرگز به تعمیرکاران متفرقه برای تعمیر یا دست‌کاری آن مراجعه نکرده بود. با این حال دستگاه بدون هیچ دلیلی حرارت بسیار زیادی در حین کار پیدا کرده و در نهایت منفجر شده است. وی در نهایت اعلام کرده که اپل استور در حال بررسی دلیل اصلی دستگاه است و فعلاً پاسخ دقیقی به او ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420