لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

6 محصولی که اپل در سال 2018 از آن‌ها رونمایی نکرد

6 محصولی که اپل در سال 2018 از آن‌ها رونمایی نکرد

 سال 2018 به پایان رسید و بسیاری از شایعاتی که در مورد محصولات جدید اپل منتشر شده بود به حقیقت نپیوستند. در مطلبی جداگانه به تمامی محصولاتی که اپل در سال 2018 رونمایی و آماده عرضه کرد پرداختیم و حالا در این مطلب محصولاتی که احتمال عرضه آن‌ها در سال 2018 می‌رفت را بررسی خواهیم کرد.

ایرپاور

اپل اعلام کرده بود که در سال 2018 از پد شارژ بی‌سیم ایرپاور رونمایی می‌کند، اما خبر نه چندان خوشایند برای بسیاری از طرفداران محصولات این کمپانی این بود که ایرپاور حتی تا روزهای پایانی سال 2018 نیز آماده عرضه به بازار نشد.

آیمک

اپل برخلاف سال‌های گذشته سری محصولات آیمک را به روز رسانی نکرد و همین مسئله باعث شد تا بسیاری از طرفداران کامپیوترهای آیمک که تمایل به خرید محصولات جدید این سری داشتن، از فعالیت اپل در سال 2018 ابراز نارضایتی کنند.

مک پرو

در کنار آیمک، مک پرو جزومحصولاتی از مجموعه کامپیوترهای مک به حساب میاید که در سال 2018 آپدیت به روز رسانی نشدند. اپل غیر از این دو محصول تمامی محصولات سری کامپیوترهای مک را به روز کرد.

نمایشگر کامپیوترهای مک

اپل مدت‌ها است که نمایشگر اکسترنال کامپیوترهای مک را به روز نکرده است. این نمایشگرها تا پیش از این به عنوان گزینه تائید شده اپل برای استفاده بهینه از مک مینی و دیگر کامپیوترها آماده عرضه شده بودند.

مک بوک‌های 12 اینچی

اپل امسال برخلاف سنت هر ساله خود از سال 2015 از مک بوک‌های 12 اینچی رونمایی نکرد و به جای آن تمرکز خود را روی تولید و عرضه مک بوک ایر با طراحی جدید و منحصر به فردتر کرد.

آیپد مینی 5

با وجود اینکهدر چند روز گذشته اطلاعات زیادی در مورد تلاش اپل برای عرضه آیپد مینی 5 منتشر شده است، اما اپل این محصول را در جریان سال 2018 معرفی نکرد و احتمالاً معرفی و عرضه این محصول به اولین رویداد این کمپانی در سال 2019 موکول خواهد شد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373