لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از قاب آیپد مینی 5 فاش شد

تصویری از قاب آیپد مینی 5 فاش شد

 تنها چند روز پس از انتشار شایعات مربوط به تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپد مینی 5 در سال 2019، تصویری از قاب یک تبلت منتشر شده است که احتمالاً مربوط به این تبلت جدید اپل است.

وب سایت Slashleaks انتشار دهنده اصلی این تصویر است که طی آن ادعا کرده که اپل تصمیم دارد تا آیپد مینی 5 را در ماه‌های ابتدایی سال 2019 آماده عرضه به بازار کند. در این قاب، جایگاه دوربین برشی عمودی دارد که در صورت صحت داشتن این تصویر می‌توان امیدوار بود که آیپد مینی 5 دارای فلاش در کنار لنز دوربین باشد و بتواند تصاویر را در محیط‌های تاریک بهتر از نسخه‌های پیشین ثبت کند.

علاوه بر برش جای دوربین، مشخص شده که بخش میکروفون دقیقاً در قسمت وسط و بالای آیپد مینی 5 جای گرفته است و بر این اساس، یک برش نقطه‌ای کوچک در قاب این تبلت جدید تعبیه شده است.

 

برش‌های اسپیکرها نیز حاکی از آن است که اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در این محصول همانند آیپد پروها چهار اسپیکر را تعبیه کند. گفتنی است که تا پیش از این تنها آیپد پروها دارای چهار اسپیکر مجزا بودند. علاوه بر این، اپل احتمالاً دو درگاه مجزا را برای این محصول در نظر گرفته است که شامل پورت لایتنینگ و جک 3.5 میلی متری خروجی صدای می‌شود. در حقیقت اپل تصمیم برای حذف درگاه آنالوگ خروجی صدا از آیپد مینی جدید ندارد و این محصول همانند دیگر محصولات مشابه اپل همچنان دارای درگاه خروجی صدا خواهد بود.

 

آخرین اطلاعاتی که از قاب جدید آیپد مینی 5 مشخص شده است، مربوط به درگاهی مشابه با «اسمارت کانکتور» در این محصول می‌شود. اسمارت کانکتور تا پیش از این تنها در آیپد پروها ارائه شده بود که از آن طریق کاربران می‌توانستند به آیپد را به اسمارت کیبورد متصل کنند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اسمارت کیبورد برای آیپد مینی 5 و آیپد نسل هفتم نیز در سال 2019 آماده عرضه شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373