لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان خرید اشتراک درون برنامه از نسخه آی او اس نتفلیکس حذف شد

امکان خرید اشتراک درون برنامه از نسخه آی او اس نتفلیکس حذف شد

شرکت نتفلیکس به تازگی تصمیم گرفته که سیستم خرید اشتراک درون برنامه‌ای را از نسخه آی او اس اپلیکیشن رسمی خود حذف کند.

بر این اساس، کاربران آیفون‌ها و آیپدها که از این پس اقدام به نصب و خرید اشتراک نتفلیکس می‌کنند، امکان دسترسی به خرید اشتراک به صورت درون برنامه را نخواهند داشت. این اقدام نتفلیکس به صورت مشخص به محدودیت‌های اعمالی شرکت اپل برای عرضه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در اپ استور مربوط می‌شود. بر اساس این تغییرات، شرکت اپل اعلام کرده که بابت فروش اشتراک‌های درون برنامه‌ای حق اشتراک بیشتری را از توسعه دهندگان سرویس‌های مختلف دریافت می‌کند.

در این میان، نتفلیکس اقدام به حذف سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود کرده است و بر این اساس، کاربران آیفون‌ها و آیپدها از این پس تنها از طریق سافاری امکان پرداخت و خرید اشتراک این سرویس را خواهند داشت. نتفلیکس تصمیم دارد تا از این طریق محدودیت‌های مربوط به پرداخت حق اشتراک به شرکت اپل را حذف کند و به‌جای آن به صورت مستقیم با کاربران در ارتباط باشد. نتفلیکس بر این اعتقاد است که نحوه تجارت اپل درزمینهٔ فروش محصولات تجاری و دریافت حق فروش آن‌ها به کاربران غیرمنصفانه است و به همین دلیل ارائه سرویس‌های درون برنامه‌ای خود را از اپ استور حذف کرده است.

اپل بر اساس قانون جدید خود بیش از 30 درصد از سود فروش هر اشتراک را برای خود برمی‌دارد که این مسئله باعث نارضایتی بسیاری از توسعه دهندگان و فروشندگان اپلیکیشن‌ها را در بر داشته است و آن‌ها در تلاش‌اند تا به صورت مستقل محصولات خود را به کاربران بفروشند.

نتفلیکس اعلام کرده که فعالیت خود را درزمینهٔ فروش اشتراک رون برنامه با گوگل ادامه می‌دهد و کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید محدودیت‌های مشابه با آیفون‌ها و آیپدها را نخواهند داشت و همچنان می‌توانند از طریق پلی استور به صورت درون برنامه‌ای اشتراک مورد نظر خود را دریافت کنند. 

گفتنی است که کاربران همچنان میتوانند از طریق خرید گیفت کارت نتفلیکس از اشتراک این سرویس بهره‌مند شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373