لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Find my iPhone باعث پیدا شدن ماشین سرقتی شد

قابلیت Find my iPhone باعث پیدا شدن ماشین سرقتی شد

اخیراً قابلیت Find my iPhone به یک کاربر کمک کرده تا مکان ماشین سرقتی خود را پیدا کند و هم‌زمان به آیفون و ماشین خود را دوباره پیدا کند.

بر اساس گزارش جدید شبکه خبری Channel 5 در شهر نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا، فردی به نام «چیس ریچاردسون» به تازگی توانسته مکان اتومبیل دزدیده شده خود را از طریق قابلیت پیدا کردن آیفون بیابد. تنها یک روز پیش از این رویداد، فردی با استفاده از اسلحه اقدام به تهدید او کرده بود و اتومبیل او را ربوده بود.

صاحب اتومبیل، آیفون خود را در آن جا گذاشته بود و همین مسئله باعث شده بود تا او بتواند از طریق قابلیت Find my iPhone موقعیت مکانی آیفون و همچنین اتومبیل دزدیده شده خود را پیدا کند. وی در نهایت با پلیس تماس گرفت و با کمک نیروهای امنیتی مکان اتومبیل را پیدا کرد و در نهایت علاوه بر آیفون خود به اتومبیل به سرقت رفته خود را دوباره به دست آورد.

قابلیت Find my iPhone ارائه شده در تلفن‌های هوشمند اپل می‌تواند از طریق بستر اینترنت، اطلاعات مربوط به موقعیت مکانیدستگاه را به صاحب دستگاه ارائه دهد. کاربران کافی است پس از وارد کرد اطلاعات مربوط به اپل آیدی خود در وب سایت رسمی شرکت اپل اقدام به پیدا کردن موقعیت مکانی تلفن هوشمند کنند. گفتنی است که برای استفاده از این قابلیت علاوه بر در اختیار داشتن اطلاعات امنیتی اپل آیدی، آیفون باید امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد و جی پی اس در آن فعال باشد.

کاربران علاوه بر دسترسی به مکان آیفون، امکان پاک کردن تمامی اطلاعات ذخیره شده در آن را خواهند داشت. به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از وقوع حادثه‌ای ناگوار حتماً قابلیت Find my iPhone را در تلفن هوشمند خود فعال کنند که در آینده بتوانند تلفن هوشمند خود را با کمترین دردسر ممکن پیدا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420