لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مروری بر فعالیت شرکت اپل در سال 2018 میلادی

مروری بر فعالیت شرکت اپل در سال 2018 میلادی

سال 2018 میلادی به پایان رسیده و شرکت اپل در طول این سال بسیاری از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را طی کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلف معرفی و آماده عرضه به بازار کرد.

محصولاتی نظیر آیپد نسل 6 و آیپد پرو 3 به عنوان محصولات انقلابی این کمپانی آماده عرضه به بازار شدند. اپل همچنین سری جدید مک بوک پرو را با سخت افزار قدرتمندتر آماده عرضه به بازار کرد و از طرف دیگر مک بوک ایر را پس از 10 سال به طور کامل از لحاظ طراحی تغییر داد. در ادامه به تمامی کنفرانس‌های شرکت اپل در سال 2018 و محصولات معرفی شده در آن خواهیم پرداخت. 

عرضه هوم پاد در روزهای ابتدایی 2018

هوم پاد در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 معرفی شده بود و قرار بود در سال 2018 آماده عرضه شود. بر این اساس اپل توانست به وعده خود عمل کند و در نهایت هوم پاد را به بازار عرضه کند. هوم پاد در ابتدا با مشکلات نرم افزاری بسیاری همراه بود؛ اما این کمپانی توانست تا روزهای پایانی سال هوش سیری را در هوم پاد بهبود دهد. 

معرفی آیپد نسل 6 کنفرانس هفتم فروردین 1397


اپل در 7 فروردین 1397 و در اولین کنفرانس سال 2018 میلادی از آیپد نسل 6 رونمایی کرد. آیپد نسل 6 اولین محصول ارزان قیمت اپل در سال 2018 به حساب میامد که به همراه قابلیت‌های مشابه با نسخه پرو آماده عرضه به بازار شده بود. پشتیبانی از اپل پنسل یکی از مهم‌ترین خصوصیات آیپد نسل شش بود که به همراه پردازنده قدرتمندتر توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. 

عرضه مک بوک پرو 2018 بدون معرفی در رویدادی خاص

اپل در نیمه اول سال 2018 میلادی از مک بوک پرو 2018 بدون برگزاری رویدادی خاص رونمایی کرد و این محصول را به صورت یک‌باره در وب سایت فروشگاه آنلاین خود آماده فروش کرد. مک بوک پرو 2018 بعدها در تمامی اپل استورهای رسمی جهان به صورت عمومی آماده عرضه شد. گفتنی است که این محصول پس از آیمک پرو، اولین محصولی به حساب میاید که از تراشه T2 به‌منظور هوشمند سازی هر چه بیشتر بهره می‌برد. 

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018


اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 تمامی تمرکز خود را روی معرفی محصولات نرم افزاری جدید گذاشت و بر آن اساس هیچ محصول سخت افزاری جدیدی را به دنیا معرفی نکرد. مک او اس موهاوای، واچ او اس 5، آی او اس 12 و تی وی او اس 12 از جمله محصولات نرم افزاری بودند که در جریان این رویداد معرفی شدند.

معرفی آیفون XS و XR در کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018


 

اپل همانند سال گذشته در روز 12 سپتامبر رویدادی را در سالن استیو جابز برگزار کرد و از آیفون XS، XS Max و XR رونمایی کرد. در جریان این رویداد اپل واچ سری 4 نیز در دو سایز 44 و 40 میلی متری رونمایی شدند. یک هفته پس از این رویداد عرضه تمامی نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اپل که در WWDC 2018 رونمایی شده بودند، به صورت عمومی آغاز شد.

معرفی مک بوک ایر 2018 در جریان کنفرانس اکتبر

اپل در کمال ناباوری بسیاری از تحلیلگران، آخرین کنفرانس خود را یک ماه پس از معرفی رویداد رونمایی از آیفون‌های جدید در نیویورک برگزار کرد. طی این رویداد، مک بوک ایر 2018 و مک مینی 2018 به همراه تغییرات مهم در طراحی معرفی و آماده عرضه به بازار شدند. ارائه درگاه USB-C و تعبیه تراشه T2 از مهم‌ترین تغییراتی بود که اپل در تمامی محصولات مک معرفی شده در سال 2018 اعمال شدند. علاوه بر این، اپل در جریان این رویداد از آیپد پرو نسل 3 با پشتیبانی از درگاه USB-C و فیس آیدی رونمایی کرد.

 

ابهام سرنوشت ایرپاور


یکی از مهم‌ترین محصولاتی که قرار بود تا پایان سال 2018 میلادی آماده عرضه به بازار شود، پد شارژ بی‌سیم ایرپاور بود که در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2017 رونمایی شده بود. اپل در آن زمان اعلام کرده بود که این محصول نهایتاً تا پایان 2018 آماده عرضه می‌شود اما خبر نه چندان خوشایند این بود که اپل تا به امروز این محصول را آماده عرضه به بازار نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373