لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی در آیفون 2019 را احتمالاً شرکت سونی تولید می‌کند

فیس آیدی در آیفون 2019 را احتمالاً شرکت سونی تولید می‌کند

 اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون 2019 از سیستم تشخیص صورت سه بعدی سونی در فیس آیدی استفاده کند.

شرکت سونی به تازگی تعدادی از سنسورها و تراشه‌های ویژه را برای ارائه سیستم تشخیص سه بعدی در دوربین‌های به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آماده عرضه کرده است که قرار است از آن‌ها در برخی از تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند. بر این اساس شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا با همکاری شرکت سونی از این سنسورها و تراشه‌ها برای بهبود فیس آیدی در آیفون 2019 استفاده کند.

Satoshi Yoshihara یکی از مدیران بخش توسعه سنسورهای هوشمند در شرکت سونی اعلام کرده که این ابزارهای جدید به تلفن‌های هوشمند امکان تشخیص موارد مختلف را در عمق و فاصله بیشتری می‌دهند و به همین دلیل سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره تلفن‌های هوشمند می‌تواند با دقت بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهد. بر این اساس، اپل یکی از کمپانی‌هایی است که احتمالاً تصمیم به خرید حق امتیاز استفاده از این سنسورها از سونی و همچنین استفاده از آن‌ها در آیفون 2019 خواهد داشت.

سنسورهای سونی می‌توانند با قرار گرفتن در دوربین ترودپت آیفون‌ها، امکان تشخیص چهره صاحب دستگاه از فاصله‌های دورتر را به کاربران ارائه دهند. خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که به احتمال خیلی زیاد شرکت اپل در سال 2019 از این سیستم در تولید آیفون‌های پیشرفته و رده بالای آن‌ها استفاده خواهد کرد.

اپل پس از حذف تاچ آیدی در آیفون‌ها اقدام به عرضه فیس آیدی در تلفن‌های هوشمند خود کرد و پس از آن تلاش کرد تا امنیت و دقت فیس آیدی را افزایش دهد تا این سیستم امنیتی کاربرد بیشتری میان کاربران پیدا کند. اپل در نهایت در چند ماه پیش اقدام به عرضه فیس آیدی در آیپدها کرد و در نهایت این سیستم امنیتی را در دستگاه‌های دیگر گسترش دهد. بر این اساس همکاری اپل با سونی بر سر استفاده از سنسورهای جدید امری بعید به حساب نمی‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420