لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون 2019 به هند انتقال پیدا می‌کند

خط تولید آیفون 2019 به هند انتقال پیدا می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا با همکاری کارخانه فاکس کان، فرایند تولید آیفون 2019 را به هند انتقال دهد و پس از آن تمامی تلفن‌های رده بالای خود را در این کشور تولید و عرضه کند.

تا پیش از این شرکت اپل تمامی تلفن‌های هوشمند رده بالا و جدید خود را در کشور چین و مشخصاً با همکاری کارخانه فاکس کان و پگاترون تولید و عرضه می‌کرد؛ اما حالا خبرگزاری CNBC طی گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا و چین و همچنین افزایش تعرفه فروش محصولات خود در آمریکا تصمیم دارد تا خط تولید آیفون 2019 را به هند انتقال دهد.

شرکت اپل از سال 2017 تولید انبوه برخی از آیفون‌های میان رده را در هند آغاز کرده بود و بر این اساس آیفون اس ای و بعدها آیفون 6 اس پلاس در این کشور آماده تولید و عرضه به صورت جهانی شده بودند. اما حالا اپل تصمیم گرفته تا فرایند تولید تمامی آیفون‌های رده بالای خود را در سال 2019 به هند انتقال دهد و محصولاتی نظیر آیفون X را در این کشور آماده تولید و عرضه به بازار جهانی کند.

اپل از سال 2017 و پس از شروع جنگ تجاری میان آمریکا و چین با چالش‌های زیادی بر سر تولید تلفن‌های هوشمند خود مواجه شده بود که بر اساس آن این کمپانی حتی تصمیم گرفته بود تا شعبه‌ای از کارخانه فاکس کان را در داخل خاک آمریکا تأسیس کند. اما مشکلات مربوط به هزینه‌های زیاد در آمریکا و حقوق کارکنان در این کشور باعث شد تا از لحاظ تجاری اسمبل و تولید انبوه محصولات برای شرکت اپل به صرفه نباشد. بر این اساس اپل تصمیم گرفت تا میان تایوان و هند یک کشور را برای انتقال خط تولید تلفن‌های هوشمند خود انتخاب کند که حالا مشخص شده که این کمپانی کشور هند را برای ادامه روند تولید و عرضه آیفون‌ها در بازار جهانی انتخاب کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420