لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 12.1 متوقف شد

امکان داون گرید به آی او اس 12.1 متوقف شد

 شرکت اپل پس انتشار آی او اس 12.1.2 امکان داون گرید به نسخه‌های قدیمی‌تر را متوقف کرده است و کاربرانی که نسخه‌های جدید را نصب کرده‌اند امکان داون گرید به نسخه آی او اس 12.1 به قبل را نخواهند داشت.

کاربرانی که تمایل به جیلبریک کردن دستگاه‌های جدید خود را دارند باید بدانند که پس از نصب این نسخه ممکن است امکان دسترسی به نسخه‌های پیشین را نداشته باشند. البته باید به یاد داشت که نسخه جیلبریک شده آی او اس 12 فعلاً به صورت ایمن و مطمئن در اختیار کاربران قرار نگرفته است و از طرف دیگر توسعه دهندگانی که روش جیلبریک آی او اس را آماده عرضه به کاربران می‌کنند نیز به تازگی اعلام کرده‌اند که این قابلیت دیگر آن‌چنان قابل استفاده و کارآمد نیست و به همین دلیل توصیه بر این است که کاربران دیگر آیفون‌ها را جیلبریک نکنند.

یکی از مهم‌ترین دلایل حذف امکان داون گرید آی او اس به مبارزه‌های قانونی اپل با کوالکام مربوط می‌شود. اپل هفته گذشته اعلام کرده بود که در نسخه جدید سیستم عامل همراه خود دو پتنت مورد مناقشه با کوالکام را از کارکرد آیفون‌ها حذف می‌کند و به همین دلیل کاربرانی که آی او اس جدید را نصب می‌کنند دیگر امکان دسترسی به نسخه‌های پیشین را ندارند و از این طریق اپل تصمیم دارد تا به مناقشه‌های ایجاد شده بر سر پتنت‌های تحت امتیاز کوالکام پایان دهد. این مبارزه‌های قانونی باعث شده تا فروش آیفون‌ها در برخی از کشورهای جهان ممنوع شود.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه آپدیت‌های پایدارتر سیستم عامل آی او اس صبر کنند و فعلاً اقدام به نصب نسخه‌های جدید نکنند؛ چرا که در غیر این صورت امکان بازگشت به نسخه‌های پیشین سیستم عامل وجود نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420