لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بسیاری از گیمرهای پابجی به خاطر تقلب از این بازی حذف شدند

بسیاری از گیمرهای پابجی به خاطر تقلب از این بازی حذف شدند

 اخیراً مشخص شده که تعدادی از گیمرهای بازی پابجی اقدام به هک نقشه‌های آن کرده بودند و از آن طریق توانسته بودند تا به صورت سریع‌تر به موارد و امتیازهای مختلف دسترسی پیدا کنند.

در این میان، شرکت توسعه دهنده بازی پابجی به تازگی اقدام به عرضه یکم نرم افزار ردیابی برای تقلب کاربران در آپدیت جدید کرده و از آن طریق کاربران متقلب را پیدا کرده و آن‌ها را از بازی بن کرده است. بر این اساس، کاربرانی که اقدام به هک کردن نقشه‌ها در بازی پابجی می‌کنند، از طریق سرورهای این شرکت شناسایی خواهند شد و اکانت آن‌ها بن خواهد شد.

پس از بن شدن گیمرها دیگر امکان دسترسی به اکانت و بازی خریداری شده را ندارند. توسعه دهندگان پابجی همچنین لیستی از متقلبین را به صورت عمومی منتشر کرده و اعلام کرده که این کاربران هرگز دیگر امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را نخواهند داشت. شرکت توسعه دهنده همچنین به کاربران اخطار داده که در حال توسعه هر چه بهتر نرم افزار تقلب یاب در این بازی است و در صورت شناسایی کاربران متقلب در آپدیت‌های جدید ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شود.

گفتنی است که در صورت بن شدن اکانت بازی در پابجی کاربران به هیچ وجه امکان عودت وجه پرداختی برای بازی خریداری شده را نخواهند داشت و احتمالاً سرویس استیم و ایکس باکس لایو نیز دسترسی آن‌ها را محدود خواهند کرد.

بر این اساس به کاربران هشدار داده می‌شود که روش‌هایی که به تازگی برای هک کردن پابجی منتشر شده است را استفاده نکنند؛ چرا که این کار ممکن است باعث از بین رفتن تمامی امتیازها و حساب کاربری شما خواهند شد. علاوه بر این شرکت توسعه دهنده بازی به هیچ وجه امکان عودت وجه لایسنس خریداری شده برای بازی را ندارد کاربران حداقل 30 دلار بابت لایسنس این بازی ضرر خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420