لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوش مصنوعی هوم پاد تا 74 درصد دقیق تر شد

هوش مصنوعی هوم پاد تا 74 درصد دقیق تر شد

اوایل سال 2018 میلادی بود که اپل پس از عرضه هوم پاد به بازار جهانی، نتایج بررسی‌های حاکی از ضعف سیری در پاسخ به سؤالات مختلف منتشر شده بود. اما حالا مشخص شده که هوش مصنوعی هوم پاد توان پاسخ به 74 درصد از سؤالات مختلف را دارد.

موسسه Loup Ventures به تازگی اعلام کرده که دستیار هوشمند سیری از این پس می‌تواند به 74 درصد از سؤالات پرسیده شده پاسخ دهد. در این بررسی، از سیری ارائه شده در هوم پاد 800 سؤال مختلف پرسیده شده است که این دستیار دیجیتالی به تعداد قابل توجهی از آن‌ها پاسخ داده است.

بررسی Loup Ventures فقط به هوم پاد و هوش مصنوعی ارائه شده در آن محدود نمی‌شود؛ بلکه این موسسه 800 سؤال مشخص را از تمامی دستیارهای دیجیتالی ارائه شده در اسپیکرهای هوشمند نظیر آمازون اکو، گوگل هوم و اسپیکر هوشمند هارمن کاردن پرسیده است و طی آن مشخص شده که سیری دقت بیشتری از الکسا پیدا کرده است و از این پس به صورت بهینه‌تر توان انجام کارهای مختلف کاربران را دارد.

این مسئله نشان می‌دهد که سیری در حال حاضر دومین دستیار دیجیتالی قدرتمند در دنیا است و هوم پاد می‌تواند از این طریق به صورت بهینه‌تر به کاربران خدمات ارائه دهد. پیش از سیری، گوگل اسیستنت توانسته به 87.9 درصد سؤالات پاسخ صحیح بدهد و در مقام اول این لیست قرار بگیرد. گفتنی است که پس از سیری، دستیارهای دیجیتالی دیگر شامل الکسا و کورتانا می‌شوند و بر این اساس دستیار دیجیتالی مایکروسافت ضعیف‌ترین محصول دیجیتالی در نوع خود به حساب میاید.

گفتنی است که موسسه یاد شده سال گذشته نیز بررسی مشابهی را با 782 سؤال انجام داده بود که طی آن مشخص شده بود که سیری تنها امکان پاسخ به 52 درصد سؤالات به صورت درست را داشته است و این دستیار دیجیتالی در طول کمتر از یک سؤال توانسته دقت خود را بیش از گذشته بالا ببرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت