لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارت گرافیک بلک مجیک اپل با قیمت 1199 دلار آماده عرضه شد

کارت گرافیک بلک مجیک اپل با قیمت 1199 دلار آماده عرضه شد

 شرکت اپل پس از چند ماه تأخیر بالاخره فرایند عرضه کارت گرافیک اکسترنال بلک مجیک را برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کرده است.

این محصول قرار بود تا در کنار مک بوک ایر 2018 و در ماه اکتبر سال جاری میلادی آماده عرضه شوند اما اپل اعلام کرد که عرضه این محصولات را تا دسامبر به تعویق می‌اندازد. بر این اساس اپل از روز 24 دسامبر 2018 این کارت گرافیکی اکسترنال را آماده عرضه به بازار کرده است و کاربران می‌توانند آن را از اپلیکیشن Apple Store در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس خریداری کنند.

اپل اعلام کرده که محصولاتی که به صورت اینترنتی خریده شده باشند را در اواسط ژانویه 2019 به کاربران عرضه می‌کند. بلک مجیک ارائه شده توسط اپل دارای یک کارت گرافیکی Radeon RX Vega 56، 8 گیگابایت رم به همراه 3 درگاه تاندربولت، 3 درگاه USB 3 و یک درگاه HDMI است. این کارت گرافیک اکسترنال به صورت جداگانه به پریز برق متصل می‌شود و استفاده از آن در حین حرکت به صورت پرتابل ممکن نیست. اپل اعلام کرده که موجودی این محصول از روز بیست و سوم ژانویه 2019 در اپل استورهای رسمی تأمین می‌شود و خریداران پس از این تاریخ امکان دسترسی به این محصولات راخواهند داشت.

این کارت گرافیکی اکسترنال می‌تواند قدرت پردازش گرافیکی کامپیوترهای مک شامل مک بوک پرو و مک مینی را برای انجام کارهای حرفه‌ای افزایش دهد و از آن طریق کاربران می‌توانند کارهای مختلف را به صورت بهینه‌تر انجام دهند. مک مینی و مک بوک پرو به لطف پردازنده گرافیکی قدرتمندتر می‌توانند برای انجام کارهای حرفه‌ای‌تر از دستگاه خود استفاده کنند. علاوه بر این، کارت گرافیکی اکسترنال بلک مجیک باعث می‌شود تا محصولات اپل به طور کامل بتوانند مستقل از قطعات سخت افزاری دیگر که توسط شرکت‌هایی غیر از اپل تولید می‌شوند آماده به کار باشند و کاربران از آن طریق به یک ورک استیشن همراه و قدرتمند دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420