لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش جدید اپل در زمینه همکاری با دولت کشورها منتشر شد

گزارش جدید اپل در زمینه همکاری با دولت کشورها منتشر شد

شرکت اپل به تازگی صفحه‌ای را در وب سایت رسمی خود آماده انتشار کرده که در مورد شفافیت هر چه بیشتر در زمینه همکاری با دولت کشورهای مختلف توضیح می‌دهد.

صفحه transparency در وب سایت رسمی اپل اطلاعات دقیقی از نحوه همکاری اپل با دولت‌ها برای ارائه داده‌های کاربران به آن‌ها منتشر کرده است. در این صفحه همچنین لیستی در قالب پی دی اف از تعداد درخواست‌های ارائه شده از طرف مقامات دولتی هر کشور برای ارائه اطلاعات کاربران ارائه شده و اپل در آن‌ها تعداد دفعات همکاری خود را اعلام کرده است.

کشورهای مختلف بر اساس قوانین خود اقدام به درخواست اطلاعات مشخصی از اپل می‌کنند و این کمپانی باید در برخی از آن‌ها با دولت کشورهای مختلف همکاری کند. اپل اعلام کرده که به صورت معمول اطلاعات شخصی کاربران را به دولت‌ها ارائه نمی‌دهد، با این حال این شرکت در برخی از موارد اضطراری و پرونده‌های قانونی مهم باید با دولت‌ها همکاری کند.

اطلاعات درخواستی از طرف دولت‌ها به اپل شامل 4 دسته بندی مختلف می‌شوند. این 4 دسته بندی شامل اطلاعات هویتی، اطلاعات مالی، اطلاعات مربوط به اکانت‌ها و حساب‌های کاربری و استفاده از خدمات اضطراری کاربران می‌شود که اپل به برخی از دولت‌ها این اطلاعات را ارائه داده است.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت اپل شامل تمامی دفعات همکاری اپل با دولت کشورهای مختلف از سال 2013 تاکنون است و کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت کامل مشاهده کنند. برای مثال در این صفحه اعلام کرده که دولت آمریکا اطلاعات مربوط به 4570 دستگاه را از اپل درخواست کرده که 918 مورد آن به مسائل مالی کاربران و 2397 دفعه آن به حساب‌های کاربری و اطلاعات هویتی آن‌ها مربوط می‌شود.علاوه بر این اپل 145 بار اطلاعات کاربران را در مواقع اضطراری به دولت آمریکا ارائه داده است. برای مشاهده اطلاعات کامل می‌توانید به صفحه شفاف سازی شرکت اپل در زمینه همکاری با دولت‌ها مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420