لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 7 و آیفون 8 در بازار آلمان ممنوع شد

فروش آیفون 7 و آیفون 8 در بازار آلمان ممنوع شد

 شرکت اپل در بیانیه‌ای که به تازگی در CNBC منتشر کرده اعلام کرده که دادگاهی در آلمان فروش آیفون 7 و 8 را در این کشور ممنوع کرده و کاربران این کشور تا مدت زمان نامعلومی امکان خرید این تلفن‌های هوشمند را ندارند.

در بیانیه یاد شده اپل اعلام کرده که دادگاه به دلیل شکایت کوالکام بر سر استفاده از ایده ساخت تراشه‌های ارتباطی و همکاری اپل با اینتل محدودیت جدید را اعمال کرده است. کوالکام در حال ردیابی تمامی فعالیت‌های اپل در تک تک کشورهای دنیا است تا از این طریق به شرکت اپل ضربه قابل توجهی را وارد کند. تا دو هفته پیش این شرکت موفق شده بود فروش آیفون‌های قدیمی شامل 6 اس تا X را در بازار چین متوقف کند و حالا این شرکت در آلمان فروش آیفون‌های 7 و 8 را متوقف کرده است.

دادگاه آلمان اعلام کرده که کوالکام در حال تولید تراشه‌های ارتباطی سالم و بی‌خطر برای تلفن‌های هوشمند است؛ با این حال اپل پس از قطع همکاری با کوالکام، تلاش کرده تا با شرکت اینتل در زمینه تأمین قطعات ارتباطی همکاری کند. کوالکام بر این ادعا است که تراشه‌های تولیدش شده توسط اینتل باعث ضربه به درآمد کوالکام شده و پتنت‌های اصلی این کمپانی را زیر پا گذاشته است. اپل به خاطر همکاری با شرکت Qorvo و اینتل برای تأمین برخی از قطعات آیفون‌ها، مقصر شناخته شده است.

اپل اعلام کرده که تمامی مدل‌های آیفون در سراسر آلمان وجود خواهند داشت و کاربران می‌توانند این محصولات را خریداری کنند. با این حال 15 اپل استور افتتاح شده در این کشور امکان فروش آیفون 7 و 8 را ندارند و کاربران آن را باید از عامل‌های فروش مجاز یا متفرقه خریداری کنند و اپل به صورت مستقیم اجازه فروش این محصولات در بازار آلمان را ندارند. کوالکام احتمالاً در آیند فعالیت‌های بیشتری در زمینه اعمال محدودیت فروش آیفون‌ها در کشورهای دیگر می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420