لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تغییر ریجن به صورت محدود به پلی استیشن 4 اضافه شد

امکان تغییر ریجن به صورت محدود به پلی استیشن 4 اضافه شد

 شرکت سونی به تازگی تصمیم گرفته تا به برخی از کاربران پلی استیشن امکان تغییر ریجن دستگاه و دسترسی به پلی استیشن نتورک دیگر کشورها را بدهد.

بر اساس ادعای یکی از کاربران Reddit که با نام کاربری AlphaFoxWarfare فعالیت می‌کند، کاربران ریجن اروپا پلی استیشن 4 می‌توانند به پلی استیشن نتورک دیگر کشورهای اروپایی دسترسی داشته باشند. این تغییر ریجن تنها برای کاربرانی که از حساب‌های کاربری و کنسول‌های اروپایی استفاده می‌کنند ارائه شده است و در عین حال فقط امکان تغییر ریجن به دیگر کشورهای اروپایی محدود است.

بر این اساس، کاربران با استفاده از این تغییر ریجن تنها می‌توانند زبان دستگاه را تغییر دهند و در عین حال به محتویاتی که در برخی از کشورهای اروپایی به صورت محدود ارائه می‌شوند، دسترسی بیشتری داشته باشند. برای این کار کافی است کاربران به بخش Country and Language در تنظیمات اصلی کنسول رفته و کشور دستگاه را تغییر دهند.

گفتنی است که این تغییر ریجن باعث امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه در کشورهای مختلف نمی‌شود. برای مثال کاربران ایرلند با تغییر ریجن دستگاه خود به ایتالیا نمی‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده در کشور ایتالیا دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که برای دسترسی به این قابلیت قطعاً پلی استیشن 4 باید آپدیت‌های نرم افزاری اخیر را دریافت کرده باشد چرا که در غیر این صورت قابلیت تغییر کشورهای اروپایی وجود ندارد. کاربرانی که از پلی استیشن‌های ریجن اروپا استفاده می‌کنند باید به یاد داشته باشند که استفاده از این قابلیت ممکن است نیاز به تغییر آی پی دستگاه نیز داشته باشد و به همین دلیل نیاز به تغییرات ویژه‌ای در تجهیزات شبکه‌ای خود خواهند داشت.

این تغییرات از همین حالا در آپدیت‌های نرم افزاری پلی استیشن 4 اعمال شده و کاربران دستگاه‌های اروپایی می‌توانند از آن با توجه به محدودیت یاد شده استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420