لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هواوی از طراحی سامسونگ برای تولید نوا 4 استفاده کرد

هواوی از طراحی سامسونگ برای تولید نوا 4 استفاده کرد

 شرکت چینی هواوی در تولید و عرضه تلفن هوشمند جدید خود با عنوان نوا 4 از طراحی مشابه با شرکت سامسونگ استفاده کرده است.

نحوه قرار گرفتن دوربین جلویی نوا 4 در بالای نمایشگر این تلفن هوشمند به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد با دستگاه پانچ یک حفره در بالای آن ایجاد شده است. این طراحی تا پیش از این توسط سامسونگ در تولید A8s به کار گرفته شده بود و حالا توسط هواوی به همان صورت در نوا 4 به کار گرفته شده است.

نوا 4 به منظور جلوگیری از قرار دادن ناچ یا بریدگی‌های مشابه در نمایشگر بدون حاشیه، مجبور به قرار دادن دوربین در قسمت بالایی و سمت چپ شده است. این طراحی از دیدگاه بسیاری از تحلیلگران دارای نواقص زیادی است و ممکن است باعث اختلال در رابط کاربری گوشی و سیستم عامل اندروید می‌شود.

نوا اعلام کرده که این تلفن هوشمند دارای یک لنز 25 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود است و می‌تواند علاوه بر گرفتن عکس‌های سلفی باکیفیت، صورت کاربران را نیز به منظور احراز هویت ایمن تشخیص دهد. این در حالی است که اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند فاقد سیستم تشخیص چهره به صورت سه بعدی است و همین مسئله باعث می‌شود تا امنیت گوشی نسبت به فیس آیدی ضعیف‌تر باشد.

این در حالی است که اپل در تولید آیفون X و نسخه‌های بعدی تلفن‌های هوشمند خود همواره اعلام کرده که تعبیه بریدگی یا ناچ تنها روش مناسب برای تعبیه نمایشگر بدون حاشیه در کنار دوربین‌های تشخیص چهره و سلفی است.

هواوی امید دارد تا با این مدل خاص از طراحی و تعبیه دوربین پشتی با سه لنز مجزا با تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار نظیر آیفون XR و XS و همچنین گوشی‌های دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری رقابت کند که البته از دیدگاه تحلیلگران این پیش بینی‌ها آن‌چنان صحیح نیستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420