لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تا 90 درصد تخفیف خرید گیفت کارت در یلدانه گیفت کارت استور

تا 90 درصد تخفیف خرید گیفت کارت در یلدانه گیفت کارت استور

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت استور یک مرجع ایمن و مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت در ایران برای یلدای شما سورپرایزی ویژه دارد..

در جشنواره یلدای شگفت انگیز گیفت کارت استور می‌توانید انواع گیفت کارت ها همانند گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن و ،،  را با تخفیفاتی ویژه خریداری کنید.

نحوه شرکت در جشنواره یلدای گیفت کارت استور

در جشنواره یلدای شگفت انگیز گیفت کارت استور که به مدت سه روز برگزار می‌شود، به صورت روزانه 4 موج به در نظر گرفته شده است که در هر یک از آن‌ها تعدادی از محصولات دیجیتالی و گیفت کارت‌های مختلف با قیمت بسیار ویژه و خاص آماده عرضه می‌شوند.

برای شرکت در این جشنواره کافی است از ساعت 10 صبح روز بیست و هشتم آذر وارد وب سایت گیفت کارت استور و صفحه مخصوص جشنواره شوید و گردونه شانس گیفت کارت استور را بچرخانید و کد تخفیف مخصوص هر گیفت کارت را دریافت کنید.

شما می‌توانید بر اساس نوع کد تخفیف به دست آمده از تخفیف‌های ویژه برای خرید گیفت کارت با قیمت ارزان‌تر استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که کدهای تخفیف در زمان مشخص شده و به تعداد مشخص قابل استفاده هستند . 

کدهای تخفیف ارائه شده در گردونه شانس گیفت کارت استور

گردونه شانس گیفت کارت استور بر اساس درصد تخفیف هر کد، امکان خرید گیفت کارت با مبلغ مشخصی را به شما ارائه می‌دهد. کدهای تخفیف در هر موج شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کد تخفیف 5 درصدی برای تمام محصولات مخصوص 50 نفر
  • کد تخفیف 10 درصدی برای تمام محصولات مخصوص 50 نفر
  • کد تخفیف 20 هزار تومانی برای تمام محصولات مخصوص 50 نفر
  • کد تخفیف 20 درصدی برای خرید گیفت کارت 50 دلاری مخصوص 5 نفر
  • کد تخفیف 30 درصدی برای خرید گیفت کارت 25 دلاری مخصوص 5 نفر
  • کد تخفیف 40 درصدی برای خرید گیفت کارت 15 دلاری مخصوص 5 نفر
  • کد تخفیف 50 درصدی برای خرید گیفت کارت 5 دلاری مخصوص 50 نفر
  • کد تخفیف 99 درصدی برای خرید گیفت کارت 100 دلاری مخصوص 1 نفر
  • کد تخفیف 99 درصدی برای خرید گیفت کارت 50 دلاری مخصوص 2 نفر
  • کد تخفیف 99 درصدی برای خرید گیفت کارت 10 دلاری مخصوص 5 نفر
  • کد تخفیف 99 درصدی برای خرید گیفت کارت 5 دلاری مخصوص 5 نفر

به یاد داشته باشید که کدهای تخفیف ارائه شده در گردونه شانس هر کدام تعداد مشخصی دارند و هر فرد در هر موج تنها امکان خرید یک گیفت کارت را دارد. در حقیقت با هر شماره موبایل فقط یک بار می‌توان در هر موج خرید با کد تخفیف بالای 20 درصد انجام داد. 

بعد از اتمام هر موج در موج های بعدی تخفیفهای اعلام شده مجدد با کد جدید در گردونه قرار خواهد گرفت.

توصیه‌های پیش از شروع جشنواره یلدای گیفت کارت استور

 از آنجایی که حجم سفارش‌ها در تاریخ برگزاری جشنواره افزایش پیدا می‌کند، به کاربران عزیز توصیه می‌شود تا پیش از شروع جشنواره، حساب‌های کاربری خود را در سایت ایجاد کنند تا در زمان خرید در هر موج با مشکلات مربوط به ساخت حساب کاربری و اکانت مواجه نشوند.

علاوه بر این، به کاربران توصیه می‌شود تا از همین حالا وارد وب سایت گیفت کارت استور شوند و با چرخاندن گردونه شانس، کدهای تخفیف مورد نظر خود را یادداشت کنند تا بتوانند در موج‌های مختلف از آن‌ها برای خرید گیفت کارت با قیمت ارزان‌تر استفاده کنند.

قوانین و مقررات

در هر جشنواره قوانینی جهت شفاف سازی و برقراری عدالت بین کاربران وجود دارد که در زیر میتوانید آنها را مشاهده و مطالعه نمائید.

هر کاربر با یک شماره موبایل واحد فقط یکبار می تواند در هر موج از کدهای تخفیف بالای 20 درصد استفاده نماید ، درصورت تخلف همکاران ما مجاز به تایید فقط یک فاکتور و عودت مابغی فاکتورها خواهند بود.

جشنواره در ساعت 10:00 صبح روز 28 ام آذرماه شروع و تا ساعت 22:00 سی آذر ماه به مدت 3 روز، در 12 موج ادامه خواهد داشت.

ساعت شروع موجهای یلدا هر روز 10 صبح می باشد و تا 10 شب به فاصله هر 4 ساعت موجهای جدید ارایه می گردد و در هر موج مجدد کدهای تخفیف تمدید و همچنین کدهای گیفت کارت جدید در سایت قرار خواهد گرفت.

در هر موج ( هر ۴ ساعت ) علاوه بر کدهای تخفیف ، 1 عدد گیفت کارت 100 دلاری رایگان – 2 عدد گیفت کارت 50 دلاری رایگان – 5 عدد گیفت کارت 10 دلاری رایگان و 5 عدد گیفت کارت 5 دلاری رایگان ارایه خواهد شد که این کدها یا در قالب تخفیف ۹۹ درصدی و یا خود کد گیفت خواهد بود.

قابل ذکر است که با توجه به محدودیت تعدادی کالاهای هدیه ،اولیت استفاده با کسی است که سریعتر کد را ریدیم کرده و یا از کوپن تخفیف در خرید خود استفاده کند و کوپنها بعد از استفاده به تعداد مشخص شده غیر فعال خواهند شد و تا شروع موج بعدی فعال نخواهند شد.

به علت حجم بالای سفارشات و نظارت بر رعایت قوانین توسط کاربران پروسه تحویل محصولات خریداری شده ، شاید با یکی دو ساعت تاخیر انجام شود ، پیشاپیش از صبوری شما متشکریم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373