لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.1.2 به صورت عمومی آماده عرضه شد

آی او اس 12.1.2 به صورت عمومی آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت اقدام به عرضه‌ آی او اس 12.1.2 به عنوان چهارمین آپدیت iOS 12 کرده است. این آپدیت تنها دو هفته پس از عرضه‌ای او اس 12.1.1 آماده ارائه به تمامی کاربران شده است و یک هفته پس از اولین نسخه بتای خود آماده عرضه شده است.

در آپدیت جدید اپل برخی از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری متعددی که در فرایند اتصال آیفون‌ها به شبکه از طریق eSIM داشتند را برطرف کرده است و بر این اساس کاربرانی که در کشورهای قابل پشتیبانی از eSIM زندگی می‌کنند، می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این سیستم ارتباطی در تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کنند.

آی او اس 12.1.2 به عنوان یکی از به روزرسانی‌های زودهنگام شرکت اپل آماده عرضه شده است که از خارج جدول زمان بندی معمول شرکت اپل است. بر این اساس پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک آپدیت‌های دیگری از این کمپانی آماده عرضه برای آیفون‌ها و آیپدها شود.

آی او اس 12.1.2 همچنین برخی از ابزارهای به کار رفته در آیفون‌ها را که تا پیش از این باعث مناقشه و مبارزه سیاسی با کوالکام شده بود را حذف کرده است تا به این امید فروش آیفون‌های قدیمی‌تر در چین برای بار دیگر از سر گرفته شود. هفته گزینه دادگاه چین اعلام کرده بود که اپل حداقل دو پتنت شرکت کوالکام را در تولید آیفون‌های قدیمی نقض کرده و به همین دلیل باید فروش این محصولات در بازار چین متوقف شود.

اپل از دو روز پیش اعلام کرده بود که با استفاده از آپدیت‌های نرم افزاری پتنت‌های به کار رفته در تولید آیفون‌های قدیمی را حذف می‌کند و از روش‌های دیگری برای مدیریت اپلیکیشن‌ها و استفاده بهینه‌تر از باتری دستگاه‌ها استفاده خواهد کرد. با این حال شرکت کوالکام صبح امروز اعلام کرد که اقدام اپل برای عرضه زود هنگام آپدیت جدید بی‌فایده است و همچنان آیفون‌ها ناقض حقوق قانونی شرکت کوالکام هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373