لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت الکتروکاردیوگرام اپل واچ سری 4 در کانادا ارائه نمی‌شود

قابلیت الکتروکاردیوگرام اپل واچ سری 4 در کانادا ارائه نمی‌شود

 وزارت بهداشت کانادا به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل هنوز درخواستی مبنی بر اخذ مجوز ارائه قابلیت الکتروکاردیوگرام را برای کاربران اپل واچ سری 4 در این کشور به ثبت نرسانده است و بر همین اساس این قابلیت فعلاً قرار نیست برای کاربران این کشور و دیگر افرادی که از اپل آیدی با آدرس کانادا استفاده می‌کنند فعال باشد.

قابلیت الکتروکاردیوگرام یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل واچ سری 4 است که اپل در زمان معرفی از این سری از ساعت‌های هوشمند خود توجه زیادی به آن کرد و آن را به عنوان اصلی‌ترین قابلیت این محصول معرفی کرد. با این حال اپل برای ارائه الکتروکاردیوگرام به کاربران، باید تأییدیه مقامات دولتی و قانونی کشورهای مختلف را دریافت کند.

اپل از زمان عرضه اپل واچ سری 4 اعلام کرده بود که تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (به اختصار: FDA) را برای ارائه قابلیت الکتروکاردیوگرام در آمریکا دریافت کرده است و به همین دلیل کاربران در داخل آمریکا و آن دسته از افرادی که از اپل آیدی‌های آمریکایی استفاده می‌کنند، امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. علاوه بر این، اپل از تلاش خود برای رایزنی با دولت و مقامات قانونی کشورهای دیگر نظیر کانادا، انگلستان و استرالیا نیز پرده برداشت و اعلام کرد که در آینده نزدیک این قابلیت برای کاربران انگلیسی، استرالیایی و کانادایی نیز آماده عرضه می‌شود.

این در حالی است که گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل تاکنون هیچ فعالیتی درزمینهٔ دریافت مجوزهای قانونی برای ارائه الکتروکاردیوگرام در اپل واچ سری 4 به کاربران کانادایی انجام نداده است و دولت این کشور هنوز فرایند بررسی و ارائه مجوز فعالیت این قابلیت را به شرکت اپل نداده است.

وزارت بهداشت دولت کانادا در اکانت رسمی توییتر خود (@GovCanHealth) اعلام کرده که تا به امروز هیچ اقدام و درخواستی از طرف شرکت اپل برای ارائه قابلیت الکتروکاردیوگرام در اپل واچ سری 4 به کاربران کانادایی صورت نگرفته است و بر همین اساس دولت کانادا نیز هنوز تلاشی درزمینهٔ ارائه مجوزهای قانونی به فعالیت این قابلیت به شرکت اپل انجام نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420