لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون ممکن است از فاکس کان به پگاترون انتقال پیدا کند

خط تولید آیفون ممکن است از فاکس کان به پگاترون انتقال پیدا کند

شرکت اپل ممکن است تصمیم داشته باشد تا برای مقابله با جنگ تجاری آمریکا با چین و همچنین مبارزه قانونی با کوالکام خط تولید آیفون‌ها را از فاکس کان به پگاترون انتقال دهد.

بر اساس گزارش جدید وب سایت خبری Nikkei شرکت اپل تصمیم دارد تا برای جلوگیری از افزایش تعرفه واردات آیفون‌ها از چین به آمریکا، همکاری خود را با کارخانه فاکس کان و ویسترون قطع کند و به جای آن با پگاترون همکاری کند. این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که اپل برای شروع همکاری گسترده‌تر با پگاترون یک دلیل مهم دیگر نیز دارد که به مبارزه قانونی این شرکت با کوالکام مربوط می‌شود.

اخیراً کوالکام بابت نقض حق استفاده از سه پتنت اختصاصی خود در تولید آیفون‌ها از اپل شکایت کرده و دادگاهی در چین نقض دو مورد از آن‌ها را تائید کرده و بابت آن جلو فروش آیفون‌ها در کشور چین را گرفته است. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا برای مقابله با محدودیت‌های اعمال شده برای فروش آیفون‌ها در چین، تولید این محصولات را به پگاترون انتقال دهد.

پگاترون برخلاف فاکس کان و ویسترون، حق امتیاز استفاده از دو پتنت یاد شده در تولید آیفون‌ها و دیگر تلفن‌های هوشمند را از کوالکام خریداری کرده است و همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت انتقال خط تولید آیفون‌ها زا فاکس کان به پگاترون، فروش آیفون‌ها و نقض حق پتنت‌های کوالکام از طرف اپل برطرف شود.

تحلیلگران بر این باور هستند که اقدام اپل برای انتقال خط تولید آیفون از فاکس کان به پگاترون باعث افزایش قیمت این تلفن‌های هوشمند در بازار جهانی شود.

شکایت کوالکام علیه اپل از هفته گذشته باعث شده تا دادگاهی در چین فروش و عرضه آیفون‌ها در بازار این کشور را ممنوع اعلام کند. این محدودیت به صورت مشخص روی آیفون 6 اس تا آیفون X اعمال شده است و به آیفون‌های 2018 مربوط نیستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420