لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک‌های آینده احتمالاً با پردازنده‌های سانی کو اینتل تولید می‌شوند

مک بوک‌های آینده احتمالاً با پردازنده‌های سانی کو اینتل تولید می‌شوند

 شرکت اینتل به تازگی از معماری جدید پردازنده‌های 10 نانومتری خود با عنوان سانی کو (Sunny Cove) رونمایی کرده است و قرار است در آینده نزدیک این محصولات را به شرکت‌های تولید کننده کامپیوترها عرضه کند. در این میان، بسیاری از طرفداران کامپیوترهای مک بر این باور هستند که اپل در آینده از این تراشه‌ها در تولید مک بوک‌های جدید استفاده می‌کند.

اینتل در معرفی سری پردازنده‌های سانی کو از شعار «عمیق‌تر، ضخیم‌تر و هوشمندتر» استفاده کرده است و اعلام کرده که این پردازنده‌ها از لحاظ بازدهی، مصرف انرژی و همچنین طول عمر کارکرد بسیار بهینه‌تر از تراشه‌های پیشین هستند و باعث می‌شوند تا بازدهی دستگاه‌ها بهتر شود.

اینتل همچنین اطلاعاتی در مورد پردازنده‌های گرافیکی نسل دهم و یازدهم خود ارائه داده است و در سال‌های آینده قرار است به طور کامل معماری پردازنده‌های خود را تغییر دهد تا کارکرد دستگاه‌های همراه و قدرتمند بهینه‌تر شود. اینتل اعلام کرده که پردازنده‌های سانی کو قرار است از اواسط 2019 آماده عرضه به بازار شوند و پس از آن شرکت‌هایی نظیر اپل می‌توانند از این پردازنده‌ها برای تولید و طراحی مک بوک‌های جدید استفاده کنند.

پیش بینی‌ها در مورد تولید و عرضه مک بوک‌های 2019 بر پایه پردازنده‌های سانی کو در حالی مطرح شده‌اند که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 به بعد پروژه طراحی پردازنده‌های جدید خود را شروع کند و پس از آن اقدام به عرضه مک بوک‌ها با استفاده از پردازنده‌های اختصاصی خود کند. بر همین اساس می‌توان به این نتیجه رسید که مک بوک‌های 2019 آخرین محصولات شرکت اپل هستند که با پردازنده شرکت اینتل تولید و عرضه خواهند شد و پس از آن شرکت اپل قطعات دستگاه‌های خود را به صورت اختصاصی آماده تولید و عرضه به بازار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420