لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS لوکس و جدید Caviar یک اپل واچ در قسمت پشتی خود دارد

آیفون XS لوکس و جدید Caviar یک اپل واچ در قسمت پشتی خود دارد

شرکت Caviar که این روزها به خاطر تولید و عرضه محصولات گران قیمت سفارشی مشهور شده، به تازگی اقدام به تولید و عرضه یک آیفون XS لوکس به همراه یک اپل واچ در قسمت پشتی آن کرده است.

محصول جدید این شرکت روسی در حقیقت ادغام دو دستگاه اصلی شرکت اپل را با یک دیگر است که با بدنه‌ای از جنس طلا طراحی شده است. در قسمت پشتی این آیفون XS یک اپل واچ با بدنه‌ای از طلا و یک بند طلایی تعبیه شده است. علاوه بر این، پنل پشتی این تلفن هوشمند نقشه جهان از جنس طلا به تصویر کشیده شده است.

این محصول با وجود ظاهری زیبا البته از لحاظ کاربری ممکن است تا حدودی کاربران را برای انجام کارهای مختلف محدود کند؛ چرا که اپل واچ قرار داده شده در قسمت پشتی آن نحوه در دست گرفتن دستگاه و کار مداوم با آن را دشوار می‌کند. با این حال باید به یاد داشت که دستگاه‌های لوکس لزوماً با تمرکز بر افزایش کارایی تولید نمی‌شوند و در این محصولات بیشتر ظاهر زیبا و خاص و همچنین استفاده از فلزات و جواهرات قیمتی اهمیت دارد.

این محصول با عنوان “Swiss Dreams Watchphone” از طرف Caviar معرفی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا این محصول را در سراسر جهان با قیمت پایه 21.050 دلار خریداری کنند. پنل حاشیه‌ای این تلفن هوشمند از جنس تیتانیوم ساخته شده است و طولانی به کار رفته در قسمت پشتی و بدنه و بند ساعت آن 24 عیار است.

اطلاعات مربوط به این محصول لوکس و گران قیمت در حاشیه پشتی آن ثبت شده است و هر دستگاه به صورت جداگانه اطلاعات خاصی را نشان می‌دهد. در حقیقت هر کدام از دستگاه‌های تولید شده از این مدل یکتا و منحصر به فرد هستند و هیچ کدام آن‌ها به دیگری شبیه نیست. به همین دلیل طرفداران محصولات لوکس و گران قیمت به راحتی جذب آن‌ها خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420