لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به منظور رقابت بیشتر با کوالکام تراشه‌های اختصاصی خودش را تولید می‌کند

اپل به منظور رقابت بیشتر با کوالکام تراشه‌های اختصاصی خودش را تولید می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور رقابت هر چه بیشتر با کوالکام اقدام به طراحی و تولید تراشه‌های مودم اختصاصی خودش کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از چندین آگهی استخدام شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا از این پس نیروهای متخصص خود را در زمینه تولید و طراحی تراشه‌های مودم و ارتباطی در تلفن‌های هوشمند تکمیل کند. استخدام مهندسین متخصص در زمینه ساخت تراشه‌های سلولار به اپل این امکان را می‌دهد تا از این پس به صورت مستقل بتواند این قطعات را تولید و کند و دیگر به اینتل و کوالکام وابسته نباشد.

اپل اعلام کرده که به صورت مشخص به دنبال متخصصینی در زمینه توسعه تراشه‌های PHY سلولار است. این افراد باید در منطقه سانتا کلارا و سن دیگو با شرکت اپل همکاری کنند. بر اساس گزارش موسسه The Information اپل تصمیم دارد تا از محصولات به دست آمده در نتیجه راه اندازی این پروژه‌ها تراشه‌های مودم اختصاصی خود را برای آیفون‌های آینده تولید کند.

این موسسه همچنین تأکید کرده که اپل در سال 2020 آیفون‌ها را مجهز به تراشه‌های 5G می‌کند و به همین دلیل پروژه اخیر شرکت اپل به‌احتمال زیاد از سال 2020 به بهره برداری می‌رسد.

اپل از سال 2017 با چالش‌های زیادی در زمینه تأمین قطعات مودم و ارتباطی در آیفون‌ها مواجه شده است. این کمپانی ابتدا با همکاری شرکت کوالکام از تراشه‌های اسنپ دراگون استفاده می‌کرد. اما پس از تولید آیفون 7 و مشخصاً در سال 2017 برای تولید آیفون 8 و آیفون X اختلاف‌ها میان اپل و کوالکام بالا گرفت

به همین دلیل اپل همکاری جدیدی را با شرکت اینتل شروع کرد و مودم‌های آیفون‌های 2017 و 2018 را با همکاری این کمپانی تأمین کرد. با این حال کوالکام در شکایتی جدید ادعا کرده که اپل از طریق مهندسی معکوس اطلاعات مربوط به تراشه‌های آیفون 7 را در اختیار اینتل قرار داده است که همین مسئله باعث شده تا اپل به فکر خودکفایی در زمینه تولید تراشه‌های ارتباطی آیفون‌ها باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420