لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید آوت لوک برای آی او اس با قابلیت‌ها بهتری منتشر شد

آپدیت جدید آوت لوک برای آی او اس با قابلیت‌ها بهتری منتشر شد

 شرکت مایکروسافت به تازگی در توسعه و عرضه نسخه جدید اپلیکیشن آوت لوک برای سیستم عامل آی او اس قابلیت‌های بیشتری را به این نرم افزار مدیریت ایمیل‌ها در آیفون‌ها ارائه داده است.

مایکروسافت اعلام کرده که در آینده نزدیک تصمیم دارد تا پشتیبانی از حالت تاریک را به این نرم افزار مدیریت ایمیل اضافه کند. بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت The verge مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک برخی از قابلیت‌هایی که تا پیش از این در نسخه اندروید آوت لوک ارائه شده بود را حالا در نسخه جدید آی او اس ارائه دهد.

بسیاری از کاربران سیستم عامل آی او اس در زمان انتشار آی او اس 11 با اتصال حساب کاربری آوت لوک و هات میل و دیگر سرویس‌های ایمیل اختصاصی مایکروسافت به اپلیکیشن رسمی Mail در آی او اس با مشکلات متعددی مواجه بودند و به همین دلیل تصمیم گرفتند تا به اپلیکیشن Outlook ارائه شده در اپ استور مهاجرت کنند. همین مسئله در نهایت باعث شد تا بسیاری از کاربران به اپلیکیشن اختصاصی شرکت مایکروسافت در آیفون‌ها عادت کنند و تمایلی به انتقال دوباره ایمیل‌های خود به اپلیکیشن رسمی Mail را نداشته باشند.

در این میان، مایکروسافت بسیاری از قابلیت‌هایی که در سرویس‌های نرم افزاری موبایل خود برای کاربران ارائه داده بود را ابتدا برای سیستم عامل اندروید آماده استفاده کرده بود و به همین دلیل کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس امکان دسترسی به آن‌ها را از طریق اپ استور نداشتند.

اما حالا مایکروسافت تصمیم گرفته تا در توسعه نسخه جدید این اپلیکیشن، اقدام به ارائه قابلیت‌های بیشتری به کاربران کند. تا پیش از این، رابط کاربریاپلیکیشن مدیریت ایمیل آوت لوک در اندروید ترکیبی از سفید و آبی بود و تنها کاربران امکان تغییر رنگ حاشیه‌ها و گزینه‌های آبی را داشتند. اما حالا مایکروسافت اعلام کرده که در توسعه نسخه جدید این اپلیکیشن تصمیم دارد تا حالت تاریک را به این اپلیکیشن بیاورند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373