لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

داک آیپد پرو به همراه پورت‌های مختلف آماده عرضه شد

داک آیپد پرو به همراه پورت‌های مختلف آماده عرضه شد

عرضه آیپد پرو 2018 به همراه درگاه یو اس بی تایپ سی باعث شده تا این تبلت‌های هوشمند همانند لپ تاپ‌های دیگر و مک بوک‌ها امکان اتصال به دستگاه‌های جانبی مختلف داشته باشند.

اپل در زمان معرفی آیپد پرو 2018 اعلام کرده بود که این محصول می‌تواند همانند بسیاری از کامپیوترهای شخصی نظیر مک بوک‌ها کارهای مختلف را برای کاربران انجام دهند و تنها تفاوت اصلی که در استفاده از آیپد پرو حس می‌شود، نحوه کاربری آن با استفاده از رابط کاربری مبتنی بر نمایشگر لمسی و همچنین قلم استایلوس اپل پنسل است. آیپد پرو می‌تواند همانند تمامی کامپیوترهای شخصی کارهای مختلف را برای کاربران انجام دهد و استفاده از آن محدودیتی را برای کارهای حرفه‌ای ایجاد نمی‌کند.

در این میان شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی به‌تدریج در حال تولید و عرضه محصولات اختصاصی آیپد پروی 2018 هستند. شرکت‌ هایپر درایو به تازگی یک داک اختصاصی را برای آیپد پرو 2018 تولید کرده است که نحوه کاربری با این محصولات را بیش از گذشته به مک بوک‌ها شبیه می‌کند.

داک جدید آیپد پرو 2018 از یک طرف به درگاه یو اس بی تایپ سی متصل می‌شود و از طرف دیگر چندین درگاه مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد. در این داک جک 3.5 میلی متری خروجی صدا تعبیه شده که از طریق آن دیگر کاربران نیازی به کابل‌های تبدیل مختلف ندارند و می‌توانند به صورت هم‌زمان دستگاه را شارژ کرده و از طرف دیگر موسیقی‌ها را در هدفون‌ها و اسپیکرهای مختلف گوش کنند.

درگاه‌های دیگری که در این محصول ارائه شده است شامل یک پورت USB 3.0 با سایز کامل به همراه خشاب کارت حافظه میکرو اس دی و اس دی است که برای افرادی که از دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری استفاده می‌کنند به طور کامل بهینه و کارآمد خواهد بود.

این داک دارای یک درگاه HDMI برای اتصال آیپد جدید به نمایشگرهای مختلف است و در رنگ‌های مشابه و سازگار با آیپدها تولید شده است. قیمت این محصول 49 دلار است که در حال حاضر در برخی از کشورها آماده عرضه به کاربران شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420