لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از حالت تاریک در آفیس 2019 اضافه شد

پشتیبانی از حالت تاریک در آفیس 2019 اضافه شد

شرکت مایکروسافت به تازگی باعرضه یک آپدیت جدید پشتیبانی از حالت تاریک در نسخه مک او اس موهاوای بسته نرم افزاری آفیس 2019 را به کاربران ارائه داده است.

بر همین اساس، نرم افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و آوت لوک از این پس با حالت تاریک در مک او اس موهاوای قابل استفاده هستند. این آپدیت برای هر نسخه عادی و آفیس 365 آماده عرضه شده است و هر دستگاهی که مک او اس موهاوای و آفیس 2019 را در خود اجرا می‌کند، می‌تواند از این پس نرم افزارهای دفتری اختصاصی مایکروسافت را با حالت تاریک برای کاربران آماده استفاده کند.

علاوه بر این مایکروسافت در آپدیت جدید بسته نرم افزاری اختصاصی خود امکان انتقال سریع و آسان تصاویر و دیگر فایل‌ها از آیفون و آیپد به ورد، اکسل و پاورپوینت اجرا شده در کامپیوترهای مک را فراهم کرده است. این امکان بر پایه قابلیت Continuity Camera که در مک او اس موهاوای ارائه شده است کار می‌کند و کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر مک او اس امکان استفاده کردن از آن را ندارند.

گفتنی است که آپدیت یاد شده در صورتی روی کامپیوترهای شخصی کاربران قابل نصب و استفاده است که آفیس نصب شده روی دستگاه‌ها دارای لایسنس قانونی و خریداری شده باشد. بر این اساس، در صورتی که کاربران از نسخه‌های کرک شده آفیس 2019 در مک استفاده می‌کنند، امکان دریافت این به روز رسانی را نخواهند داشت و در صورت تمایل به استفاده از آن باید نسخه کرک شده به همراه آپدیت جدید را دریافت کرده و آن را دوباره روی کامپیوتر خود نصب کنند. علاوه بر این باید به یاد داشت که در صورت آپدیت شدن نسخه‌های کرک، ممکن است اکتیو بودن نرم افزار حذف شود و کاربران دیگر امکان استفاده از آفیس 2019 را به طور کل در مک او اس نداشته و احتمالاً نیاز به کرک کردن دوباره این بسته نرم افزاری از طریق راه‌های تائید نشده داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420