لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی عناوین اینفینیتی بلید از اپ استور حذف شدند

تمامی عناوین اینفینیتی بلید از اپ استور حذف شدند

 سری بازی‌های اینفینیتی بلید به تازگی از تمامی سرویس‌های اپل حذف شده است و کاربران سیستم عامل آی او اس امکان دسترسی به آن‌ها را از این به بعد نخواهند داشت.

سری بازی‌های یاد شده از طرف توسعه دهنده آن‌ها یعنی Epic Games از اپ استور حذف شده است. این سری از بازی‌ها از سال 2013 تاکنون توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بودند و جزو بازی‌های محبوب در میان کاربران دستگاه‌های اپل به حساب میامدند. اپیک طی بیانیه‌ایاعلام کرد که روند توسعه این بازی‌ها بسیار دشوار شده است و به همین دلیل این بازی‌ها دیگر به کاربران جدید ارائه نمی‌شوند.

با این حال کاربرانی که این بازی را خریداری کرده‌اند از این به بعد نیز می‌توانند آن‌ها را از اپ استور دانلود و نصب کنند؛ با این حال قابلیت پرداخت درون برنامه این بازی‌ها به طور کامل حذف شده است. این بازی‌ها در حقیقت تنها برای آن دسته از کاربرانی که آن‌ها را تا پیش از این خریداری کرده بودند قابل استفاده هستند. نسخه ابتدایی این بازی در سال 2010 آماده عرضه شده بود و از سال 2013 جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل در سیستم عامل آی او اس بود.

اینفینیتی بلید به دلیل گرافیک بسیار قوی و با کیفیت یکی از مهم‌ترین بازی‌ها مورد علاقه کاربران بوده است که حالا دیگر برای کاربران جدید آماده عرضه نیست. گفتنی است که این بازی به احتمال زیاد از طریق سرویس استیم برای عرضه در کامپیوترهای شخصی آماده باشد.

اپیک گیمز تصمیم دارد تا با توسعه بازی‌های دیگر نظیر فورت نایت توجه بیشتری از کاربران و گیمرها را به خود جلب کند و از این پس روی بازی‌های دیگری برای عرضه به بازار تمرکز کنند. بر همین اساس بسیاری از گیمرها اعلام کرده‌اند که برخی از عناصر اینفینیتی بلید قرار است در فورت نایت آماده عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373