لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان برای تولید ایرپاور متخصص استخدام می‌کند

اپل همچنان برای تولید ایرپاور متخصص استخدام می‌کند

 ایرپاور که در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 رونمایی شده بود؛ قرار بود تا پایان سال 2018 آماده عرضه شود و اکنون تنها بیست روز به پایان این سال باقی مانده است و اپل همچنان این محصول را آماده عرضه به بازار نکرده است.

تا پیش از این پیش بینی‌های زیادی در مورد تأخیر یا توقف پروژه توسعه ایرپاور در اپل منتشر شده بود؛ اما حالا مشخص شده که اپل این پروژه را متوقف نکرده است و همچنان تصمیم دارد تا ایرپاور را به بازار عرضه کند. بر اساس آگهی استخدام جدیدی که از طرف شرکت اپل منتشر شده، این کمپانی تصمیم دارد تا افرادی متخصص را برای توسعه و تولید یک شارژر وایرلس در آمریکا و نیوزلند استخدام کند.

اپل اعلام کرده که به دنبال افرادی متخصص دز زمینه تکنولوژی انتقال انرژی به صورت بی‌سیم است و آن‌ها باید در کوپرتینو کالیفرنیا، اوکلند یا نیوزلند سکونت داشته باشند. اپل تا پیش از این کمپانی نیوزلندی PowerbyProxi را در سال 2017 تصاحب کرده بود و احتمالاً به همین دلیل نیز به دنبال افرادی متخصص در این کشور است تا آن‌ها را برای تولید و عرضه شارژر بی‌سیم ایرپاور به کار گیرد.

آگهی استخدام یاد شده در اکتبر سال جاری میلادی منتشر شده و تا پایان دسامبر نیز اعتبار دارد. اپل در این آگهی استخدام اعلام کرده که به دنبال تکمیل نیروی کاری خود در تیم توسعه ابزارهای مبتنی بر شارژ بی‌سیم و انتقال انرژی از طریق روش‌های بدون سیم است.

اپل احتمالاً بتواند ایرپاور را با تأخیری یک ساله در سال 2019 آماده عرضه به بازار کند. این پد شارژ بی‌سیم می‌تواند به صورت هم‌زمان سه دستگاه تولید شده توسط شرکت اپل شامل آیفون، اپل واچ و ایرپادهای بی‌سیم را شارژ کند. یک روز پیش نیز اطلاعاتی مربوط به یکی از پتنتهای شرکت اپل منتشر شد که طی آن مشخص شده بود که این کمپانی به دنبال ارائه یک سیستم امنیتی در ایرپاور است که باعث می‌شود تا در حین شارژ بی‌سیم اطلاعات آیفون‌ها به دستگاه‌های دیگر انتقال پیدا نکند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420