لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً امتیاز پخش سریال فرندز را دریافت می‌کند

اپل احتمالاً امتیاز پخش سریال فرندز را دریافت می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امتیاز پخش سریال فرندز را خریداری کند و این سریال را به صورت اختصاصی روی اپل تی وی و آیتونز به کاربران دستگاه‌های اختصاصی خود ارائه دهد.

از طرف دیگر نتفلیکس تلاش کرده بود تا با پرداخت 100 میلیون دلار امتیاز پخش سریال فرندز را به صورت اختصاصی دریافت کند و امکان پخش آن را از سرویس‌های دیجیتالی دیگر بگیرد. با این حال اپل نیز تصمیم دارد تا با پرداخت هزینه‌ای مشخص به کمپانی برداران وارنر، امتیاز پخش سریال فرندز را به کاربران آیتونز و دیگر سرویس‌های اختصاصی خود ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب سایت Recode اپل در کنار سرویس Hulu یکی از مهم‌ترین رقیب‌های نتفلیکس برای دریافت مجوز پخش سریال فرندز به حساب میایند که هر دو تصمیم دارند تا با پرداخت هزینه‌ای مشخص امتیاز پخش این سریال محبوب را دریافت کنند.

تا پیش از نتفلیکس تصمیم داشت تا امتیاز سریال فرندز در سال 2019 را از بسترهای مبتنی بر اینترنت به اصطلاح مونوپل کند و به صورت انحصاری این سریال را پخش کند. با این حال اپل قصد دارد تا با پرداخت هزینه مشابه علاوه بر اجازه فروش مجوز پخش سریال فرندز به دیگر سرویس دیجیتالی این سریال محبوب را برای کاربران دستگاه‌های اختصاصی خود نیز آماده عرضه کند.

سریال فرندز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی آمریکایی است که بین سال‌های 1994 تا 2004 از شبکه ان بی سی پخش شده بود. این مجموعه پس از پخش ده فصل همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و توسط سرویس‌های آنلاین و دیجیتالی به صورت قانونی آماده عرضه می‌شود.

گفتنی است هنوز معلوم نیست که اپل پس از دریافت حق پخش سریال فرندز تصمیم دارد تا آن را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه دهد یا بابت آن از کاربران هزینه دریافت می‌کند. گفتنی است کاربران از همین حالا می‌توانند به این سریال از طریق خرید گیفت کارت به این سریال دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373