لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاور مجهز به یک سیستم امنیتی برای شارژ آیفون‌ها است

ایرپاور مجهز به یک سیستم امنیتی برای شارژ آیفون‌ها است

 مدت‌ها است که از ایرپاور و عرضه آن به بازار خبری در دست نیست و هنوز عرضه این محصول به بازار جهانی در هاله‌ای در ابهام قرار دارد. اما حالا اطلاعات منتشر شده از یکی از پتنت‌های اپل نشان می‌دهد که این کمپانی سیستم امنیتی مشخصی را در این اکسسوری تعبیه کرده است.

اطلاعات جدید منتشر شده از سازمان ثبت اختراع آمریکا حاکی از آن است که ایرپاور برای هر یک از دستگاه‌های در حال شارژ یک آیدی مشخصی را تعریف می‌کند و در هر بار اتصال، دستگاه در حال شارژ را تشخیص می‌دهد. سال گذشته که اپل از ایرپاور در کنار آیفون X و آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرد، انیمیشنی را به مخاطبین نشان داد که طی آن مشخص شد که هر کدام از دستگاه‌های در حال شارژ که دارای نمایشگر بزرگ‌تری هستند، می‌تواند اطلاعات میزان شارژ دستگاه دیگر را نشان دهد و برای مشاهده این اطلاعات نیازی به باز کردن قفل دستگاه نیست. 

اپل در این پتنت که اطلاعات آن به تازگی منتشر شده، توضیح داده است که آیفون و اپل واچ توسط ایرپاور تشخیص داده خواهند شد و در صورتی که اطلاعات آن‌ها با اپل آیدی آیفون سازگار نباشد، اطلاعات مربوط به شارژ آن‌ها به کاربر نمایش داده نمی‌شود.

از طرف دیگر، اپل در این پتنت در مورد روش‌هایی به منظور از بین بردن احتمال نفوذ دستگاه‌های مخرب به اطلاعات داخلی آیفون و اپل واچ سخن به میان آورده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این پتنت، اپل تصمیم دارد تا در زمان شارژ آیفون و اپل واچ به صورت بی‌سیم از طریق ایرپاور روشی را به کار گیرد که طی آن اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه‌ها از طریق ارتباط‌های بی‌سیم نظیر وایرلس و بلوتوث قابل نفوذ نباشد و بر این اساس، دستگاه‌ها به صورت ایمن‌تر با استفاده از ایرپاد شارژ شوند.

گفتنی است که هنوز با وجود انتشار اطلاعات مربوط به این پتنت، هیچ اطلاعاتی از زمان دقیق فروش ایرپاور در دست نیست؛ در حالی که اپل تصمیم داشت تا پایان سال 2018 میلادی این محصول را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420