لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتظاراتی که باید از آیفون در سال 2019 داشت

انتظاراتی که باید از آیفون در سال 2019 داشت

 روز گذشته، شایعاتی قابل توجه از برخی موسسه‌های تحلیلی منتشر شد که بر اساس آن شرکت اپل تصمیمی برای تغییر فیزیکی و ظاهری آیفون در سال 2019 ندارد و این تلفن‌های هوشمند همچنان در سه مدل با سایزهای 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ آماده تولید و عرضه می‌شوند.

حال وب سایت‌های مختلف بر پایه این شایعات در حال بررسی خصوصیات قابل انتظار از آیفون در سال 2019 هستند. آیفون در سال 2019 از لحاظ ظاهری هیچ تغییر نسبت به قبل نمی‌کند و همانند امسال قرار است دو تلفن هوشمند با نمایشگر اولد 5.8 و 6.5 و یک تلفن هوشمند با نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی آماده عرضه به بازار شود. بر این اساس، تنها انتظاری که می‌توان از آیفون‌ها در سال آینده داشت مربوط به مشخصات سخت افزاری قطعات به کار برده شده در آن‌ها و همچنین نحوه فروش آن‌ها می‌شود. در ادامه به برخی از موارد قابل انتظار از آیفون در سال 2019 اشاره می‌کنیم.

  • قیمت: یکی از مهم‌ترین موارد قابل انتظار در سال 2019 از آیفون‌ها شامل سیاست قیمت گذاری این محصولات از طرف شرکت اپل می‌شود. بسیاری از کاربران انتظار دارند که قیمت آیفون‌ها در سال آینده کاهش پیدا کند یا حداقل در همان بازه باقی بماند
  • بازدهی: ارائه تراشه A13 در آیفون‌های 2019 به‌احتمال زیاد به‌ سرعت و بازدهی بیشتر دستگاه‌ها برای انجام پردازش‌های مختلف کمک زیادی می‌کند.
  • افزایش دقت فیس آیدی: اپل امسال با عرضه آیفون XS، XS Max و XR نشان داد که به طور کامل روی فیس آیدی و توسعه آن متمرکز شده است و دیگر تصمیمی برای عرضه تاچ آیدی در گوشی‌ها خود را ندارد. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که در سال آینده اپل دقت فیس آیدی را به لطف پردازنده A13 افزایش دهد
  • اتصال 5G: با وجود اینکه بسیاری از تحلیلگران در مورد ارائه 5G در آیفون‌های عرضه شده پیش از سال 2020 شک کرده‌اند، با این حال می‌توان امیدوار بود که در سال آینده شاهد عرضه این قابلیت ارتباطی در آیفون‌ها باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420