لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی Gone Home برای آیفون و آیپد آماده عرضه می‌شود

بازی Gone Home برای آیفون و آیپد آماده عرضه می‌شود

کاربران آیفون‌ها و آیپدها به زودی می‌توانند بازی Gone Home را از طریق اپ استور دریافت کرده و آن را در گوشی یا تبلت خود اجرا کنند.

تا پیش از این، Gone Home برای کامپیوترهای مک، کامپیوترهای ویندوزی، کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ و سیستم عامل لینوکس آماده عرضه شده بود و حالا کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نیز می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند. توسعه دهنده این بازی اعلام کرده که نسخه آی او اس آن در تاریخ 11 دسامبر، یعنی فردا آماده عرضه در اپ استور خواهد شد.

این بازی تا به امروز توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و البته جوایز بسیار زیادی را نیز دریافت کند. سبک این بازی، ماجراجویانه و معمایی است و یک شبیه ساز اکتشافی به‌ حساب میاید. توسعه دهنده بازی در توضیح داستان آن به موارد زیر اشاره کرده است.

پس از یک سال دوری، به خانه می‌رسید و انتظار دارید تا خانواده به شما خوشامدگویی کنند. اما خانه خالی است. هیچ چیزی درست نیست. اهل خانه کجا هستند؟ چه اتفاقی اینجا افتاده؟ رازهای خانه را پیدا کنید و در داستانی ماجراجویانه به دنبال حقایق بگردید. Gone Home یک بازی تعاملی و ماجراجویانه است. هر یک از جزئیات خانه به تصویر کشیده شده در بازی عادی به نظر می‌رسند اما باید به دنبال حقایق و سرنخ‌های مربوط به یک موارد بگردید.

این بازی توسط توسعه دهندگان قدیمی سری بازی‌های BioShock ساخته شده که دارای جزئیات دقیق و قابل توجهی از یک خانه و اهالی آن است که شما باید به تک تک آن‌ها توجه زیادی داشته باشید.

این بازی معمایی تا پیش از این توجه بسیاری از کاربران و گیمرها در پلتفرم‌های مختلف را به خود جلب کرده بود و از فردا قرار است به صورت عمومی برای کاربران آیپد و آیفون آماده عرضه شود. قیمت این بازی 4.99 دلار در اپ استور است و کاربران از طریق خرید گیفت کارت اپل می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

برای خرید و دانلود این بازی به صفحه Gone Home در اپ استور مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420