لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به زودی در گوگل کروم پشتیبانی می‌شود

حالت تاریک به زودی در گوگل کروم پشتیبانی می‌شود

 شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که در توسعه نسخه 71 مرورگر گوگل کروم برای مک او اس موهاوای تصمیم به ارائه حالت تاریک به تمامی کاربران را دارد.

اپل از ابتدای سال جاری میلادی و مشخصاً در جریان رویداد WWDC 2018 از مک او اس موهاوای در کنار حالت تاریک در رابط کاربری آن رونمایی کرد و پس از آن، توسعه دهندگان نرم افزارهای مختلف رفته رفته پشتیبانی از این حالت را به نسخه جدید محصولات در دست توسعه خود اضافه کردند.

در این میان، شرکت گوگل نیز تصمیم دارد تا در آینده نزدیک پشتیبانی از این حالت را به نسخه جدید مرورگر اختصاصی خود در سیستم عامل مک او اس بیاورد. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit که خود را توسعه دهنده شرکت گوگل معرفی کرده، کدهایی از نسخه جدید این مرورگر را در پروفایل کاربری خود منتشر کرده که طی آن مشخص شده که این کمپانی در حال تست امکان پشتیبانی از حالت تاریک در نسخه متن باز کرومیوم است.

بر همین اساس، در آینده نزدیک کاربران مرورگر کروم می‌توانند از این حالت در مک او اس موهاوای استفاده کنند. گوگل تصمیم دارد تا پس از رفع باگ‌های احتمالی این حالت در کرومیوم، نسخه عمومی گوگل کروم را برای مک او اس موهاوای به همراه حالت تاریک آماده ارائه به تمامی کاربران کامپیوترهای مک کند.

کرومیوم پروژه متن باز توسعه مرورگر کروم بوده که امتیاز اصلی آن در دست شرکت گوگل است. گوگل پیش از عرضه نسخه عمومی کروم، قابلیت‌های جدید را در هر دو نسخه کرومیوم و نسخه بتای کروم تست می‌کند و پس از رفع باگ‌های احتمالی نسخه پایدار این مرورگر را برای تمامی کاربران آماده عرضه می‌کند.

گفتنی است، نسخه آخر کرومیوم در حال حاضر از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند؛ اما این حالت از طرف گوگل پنهان شده و کاربران تنها از طریق اعمال برخی تغییرات در کدهای آن امکان دسترسی به حالت یاد شده را خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420