لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عناوین فرعی دیابلو در سال 2019 آماده عرضه می‌شوند

عناوین فرعی دیابلو در سال 2019 آماده عرضه می‌شوند

شرکت بلیزارد تصمیم دارد تا عناوین جدیدی از سری بازی‌ها دیابلو را در سال 2019 آماده عرضه کند. این کمپانی در جریان BlizzCon امسال اعلام کرد که تصمیم دارد در دوره عدم عرضه دیابلو 4 به طرفداران، از پروژه‌های فرعی این بازی رونمایی کند.

بلیزارد تصمیم دارد تا این بازی‌ها را در میان پلتفرم‌های مختلف آماده عرضه کند که همگی از طریق گیفت کارت بلیزارد بتل نت قابل خریداری هستند و کاربران در کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی خانگی و همچنین دستگاه‌های موبایل نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

بلیزارد اعلام کرده عنوان بازی‌های دیابلو قرار است تنوع بیشتری نسبت به سری بازی‌های وار کرافت داشته باشد و به همین دلیل این کمپانی سرمایه گذاری بیشتری روی این مجموعه از بازی‌ها کرده است. این کمپانی تصمیم داشت تا دیابلو 4 را به زودی آماده عرضه کند که این بازی با تأخیر قابل توجهی و غیر منتظره‌ای روبرو شد. بلیزارد اعلام کرده که توسعه این بازی تحت پروژه‌ای با نام Fenris در حال انجام است و به احتمال زیاد در سال 2019 آماده عرضه خواهد شد. این کمپانی تصمیم دارد تا دیابلو را به محصول دیجیتالی مهم‌ خود نسبت به وارکرافت تبدیل کند و از طریق آن فروش بیشتری را در زمینه بازی‌های دیجیتالی تجربه کند.

بلیزارد تاکنون نسخه‌های متعددی از بازی دیابلو را آماده عرضه به کاربران کرده است و به تازگی نسخه‌ای خاص از این بازی‌ها برای دستگاه‌های همراه نظیر آیفون‌ها نیز آماده عرضه شده‌اند. این بازی‌ها اخیراً نیز به کنسول نینتندو سویچ راه پیدا کرده‌اند و کاربران می‌توانند با خرید قانونی این بازی، در کنسول نینتندو سویچ از اجرای آن لذت ببرند.

گفتنی است که برای خرید این بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلف می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت بلیزارد اقدام به دانلود و نصب آن‌ها کنید. خرید گیفت کارت راهی مطمئن و ایمن برای تهیه نسخه‌های قانونی بازی‌ها به صورت دیجیتالی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420