لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی و معرفی مک بوک ایر 2018

بررسی و معرفی مک بوک ایر 2018

اپل پس از 10 سال بالاخره طراحی مک بوک ایر را تغییر داد و حالا این محصولات را با ظاهر جدید آماده عرضه کرده است. مک بوک ایر 2018 دارای رنگ و طراحی متفاوت و کارایی بهینه‌تری شده است.

مک بوک ایر از سال 2008 تا به امروز با یک ظاهر یکتا طراحی می‌شد؛ این محصولات دارای حاشیه‌های ضخیم در کنار نمایشگر بودند و تنها در رنگ نقره‌ای آماده عرضه به بازار می‌شدند. اما حالا شرکت اپل در تولید و عرضه مک بوک ایر 2018 تغییرات بیشتری را در این محصولات اعمال کرده است.

مک بوک ایر 2018 دارای سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی است و ضخامت آن نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. مک بوک ایر 2018 برخلاف مدل‌های سال گذشته دارای نمایشگر رتینا شده است که از لحاظ کیفیت با نمایشگرهای پیشین به کار رفته در مک بوک ایر 2017 و پیشتراز آن بسیار بهینه‌تر شده است. نمایشگر رتینا در مک بوک ایر دارای 4 میلیون پیکسل مجزا است که تصاویر را با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین نشان می‌دهد. رزولوشن این دستگاه‌ها به 2560 در 1600پیکسل ارتقا یافته است تا کاربران تجربه بهتری برای استفاده از این محصول داشته باشند.

از طرف دیگر، تاچ آیدی به کار رفته در مک بوک ایر 2018 به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت سریع‌تر و ایمن‌تر به اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر شخصی خود دسترسی داشته باشند. مک بوک ایر 2018 می‌توانند همانند آیفون‌ها و آیپدها از سیستم احراز هویت بیومتریک برای حفاظت از اطلاعات خود استفاده کنند. استفاده از تراشه T2 در مک بوک ایر جدید باعث شده تا این دستگاه از لحاظ امنیت بهینه‌تر شود و قطعات سخت افزاری بتوانند به صورت هماهنگ‌تر با یک دیگر کار کنند.

اپل اعلام کرده که مک بوک ایر 2018 از مواد اولیه کاملاً تجدید پذیر و قابل بازیافت تولید شده است و استفاده از آن به محیط زیست آسیب نمی‌زند. بر این اساس در فرایند تولید و طراحی مک بوک ایر جدید تمامی مواد سمی و مضر حذف شده تا یک کامپیوتر کاملاً بی‌خطر آماده عرضه شود.

مک بوک ایر 2018 با درگاه مدرن و کاربردی یو اس بی تایپ سی تولید شده است. درگاه تاندربولت 3 به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر شارژ دستگاه به صورت بهینه و سریع، بتوانند دستگاه‌های جانبی مدرن را نیز به کامپیوتر شخصی خود متصل کنند. استفاده از این پورت باعث می‌شود تا مک بوک ایر 2018 به یکی از دستگاه‌های پیشگام با پشتیبانی طولانی مدت تبدیل شود؛ چرا که قطعاً در آینده نزدیک، درگاه USB-C جای تمامی پورت‌های متعدد با شکل و شمایل مختلف را می‌گیرد.

مک بوک ایر همچنین با نسل جدید پردازنده‌های مرکزی شرکت اینتل تولید شده است. این پردازنده در کنار قطعات سخت افزاری دیگر باعث شده تا مک بوک جدید شرکت اپل بتواند با کیفیت و سرعت بیشتری پردازش‌ها و کارهای مختلف را انجام دهد. مک بوک ایر 2018 می‌تواند همانند سری دستگاه‌های پرو از پس پردازش‌های مربوط به ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری برآید.

برای بررسی بیشتر و خرید مک بوک ایر 2018 می‌توانید به صفحه معرفی این سری از محصولات در اِن آی سی مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420