لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مرورگر اینترنت مایکروسافت اج برای مک آماده عرضه می‌شود

مرورگر اینترنت مایکروسافت اج برای مک آماده عرضه می‌شود

 شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا به زودی مرورگر اینترنتی اختصاصی خود را برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کند. بر همین اساس کاربران سیستم عامل مک او اس به زودی می‌توانند از مایکروسافت اج در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند.

مایکروسافت تا پیش از این اقدام به توسعه و عرضه مرورگر اج برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس کرده بود و حالا این مرورگر قرار است برای مک او اس به صورت جداگانه آماده عرضه شود. کمپانی ردموندنشین از سال 2015 با توسعه و عرضه مرورگر اج تلاش داشته تا با شرکت گوگل و مرورگر اینترنتی اختصاصی آن، یعنی کروم رقابت کند. بر این اساس مرورگر اج که برای اکثر دستگاه‌های همراه و دسکتاپ آماده عرضه شده است؛ حالا قرار است برای دستگاه‌های مبتنی بر مک او اس نیز ارائه شود تا مجموعه دستگاه‌های قابل پشتیبانی از آن کامل‌تر شوند.

مرورگر اج برای ویندوز 10، اندروید، آی او اس و ویندوز فون آماده استفاده توسط کاربران شده و مایکروسافت تصمیم دارد تا این نرم افزار کاربردی را برای سیستم عامل مک او اس نیز آماده عرضه کند. این کمپانی اعلام کرده که توسعه مایکروسافت اج برای مک او اس برپایه مرورگر متن باز کرومیوم انجام شود.

کرومیوم پروژه متن باز شرکت گوگل برای توسعه مرورگر کروم است؛ با این حال شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه مک او اس مرورگر اختصاصی خود را بر پایه کرومیوم توسعه دهد و در عین حال با گوگل و مرورگر کروم رقابت کند.

گفتنی است که مایکروسافت تا پیش از این و مشخصاً تا ژوئن سال 2003 مرورگر اینترنت اکسپلورر را برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کرده بود. اینترنت اکسپلورر مرورگر پیش‌فرض کامپیوترهای مک بین سال‌های 1998 تا 2003 بود و پس از آن شرکت اپل در توسعه Mac OS X Panther از مرورگر سافاری رونمایی کرد.

مایکروسافت اج به کاربران مک او اس این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را بین دستگاه‌های مبتنی بر اکوسیستم‌های متفاوت انتقال دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420