لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میکس پنل: کاهش فروش آیفون در بازار جهانی واقعیت ندارد

میکس پنل: کاهش فروش آیفون در بازار جهانی واقعیت ندارد

موسسه میکس پنل که این روزها با انتشار اطلاعات مربوط به سیستم عامل آی او اس و آمار مربوط به کاربران نسخه‌های مختلف آن معروف شده ، اخیراً گزارشی آماری در مورد میزان فروش آیفون در بازار جهانی منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که کاهش عرضه این محصولات در بازار جهانی صحت ندارد.

در گزارش جدید، موسسه میکس پنل اعلام کرده که آمار فروش آیفون‌های 2018 را بر اساس دقیق مدل در اختیار دارد. این آمار بر اساس تعداد کاربران هر یک از اپلیکیشن‌های مهم و میزان دانلود آن‌ها از اپ استور مشخص شده است که با بررسی آنها مشخص شده که آیفون‌های 2018 شامل آیفون XS، XS Max و آیفون XR دارای فروش بالایی در بازار جهانی بوده‌اند.

طی این آمارها، معلوم شده که آیفون XR واقعاً تعداد فروش بیشتری نسبت به آیفون‌های دیگر داشته است. تا پیش از این گرگ جزویک، مدیر بخش بازاریابی محصولات سخت افزاری اپل، چنین ادعایی را مطرح کرده بود که بسیاری از تحلیل گران در صحت آن شک کرده بودند. میکس پنل اعلام کرده که تعداد کاربرانی که از آیفون XR اقدام به نصب اپلیکیشن‌های جدید از طریق اپل استور می‌کنند، همچنان رو به افزایش است و کاربران واقعاً تمایل به خرید آیفون XR دارند.

فروش آیفون XR برای اپل حاشیه سود کمتری دارد با این حال این محصول تعداد فروش بسیار زیادی در بازار جهانی داشته و به همین اپل سود زیادی در مجموع فروش عمده این محصول به دست آورده است.

از طرف دیگر آیفون XS و XS Max توانسته‌اند به طور کامل جایگاه آیفون‌های قدیمی نظیر آیفون X و آیفون‌های 7 و 8 را در بازار بگیرند. اطلاعات منتشر شده تا روز گذشته یعنی هشتم دسامبر 2018 آیفون X سهمی معادل با 11.39 درصد داشته و آیفون 8 پلاس و 8 به ترتیب 9.31 و 9.22 درصد سهم آیفون‌های فعال در دنیا را در اختیار دارند. میکس پنل اعلام کرده که آیفون XR در طول پنج هفته پس از عرضه 1.5 درصد از سهم آیفون‌ها را در اختیار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420