لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی، بررسی و خرید آیپد پرو 2018

معرفی، بررسی و خرید آیپد پرو 2018

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مهم برای خلق آثاری تأثیر گذار و منحصر به فرد، داشتن ابزارهایی مناسب و کارآمد است که می‌تواند استعداد بسیاری از افراد را برای انجام کارهای باکیفیت‌تر شکوفا کند. در این میان، یکی از ابزارهای مهم دیجیتالی و مدرن امروزی که می‌تواند باعث شکوفا شدن استعداد و خلاقیت افراد شود، آیپد پرو 2018 است.

نسل سوم آیپد پرو در سال 2018 آماده عرضه شده است که از لحاظ طراحی به طور کامل نسبت به محصولات مشابه خود تغییر کرده است. آیپد پرو 2018 همانند آیفون‌های جدید دارای رابط کاربری متفاوت و منحصر به فرد خود شده است و اپل دکمه هوم را از آن حذف کرده است. به همین دلیل کاربران از این پس باید در آیپد پروی جدید از نوار هوم و دکمه‌های ترکیبی جدید استفاده کنند.

حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر باعث شده تا ظاهر تبلت جدید و حرفه‌ای اپل به طور کامل دستخوش تغییر شود و از این پس آیپد پرو چیزی جز یک نمایشگر بزرگ و هوشمند برای انجام کارهای مختلف شخصی و حرفه‌ای نباشد. حذف دکمه هوم از طرف دیگر باعث شده تا اپل از این پس دیگر از تاچ آیدی در آیپد استفاده نکند و به جای آن فیس آیدی را به کاربران ارائه دهد. فیس آیدی در هر جهتی می‌تواند صورت کاربر آیپد پرو 2018 را تشخیص دهد و از طریق آن قفل صفحه را برای کاربران باز کند. 

از طرف دیگر ارتقای سخت افزارهای به کار رفته در آیپد پرو 2018 باعث شده تا این محصول بتواند همانند یک کامپیوتر شخصی قدرتمند کارهای مختلف را انجام دهد. آیپد پرو 2018 می‌تواند نسخه کامل نرم افزار فتوشاپ را در خود اجرا کند و از طرف دیگر کاربران می‌توانند با استفاده از آن بسیاری از کارها نظیر اجرای نرم افزارهای دفتری آفیس، وب گردی، کارهای تحقیقاتی، طراحی و مهندسی را انجام دهند.

آیپد پرو 2018 با لوازم جانبی خاص و منحصر به فرد خود آماده تولید و عرضه شده است. این لوازم جانبی شامل مدل جدید اسمارت کیبورد و همچنین قلم استایلوس جدید اپل پنسل می‌شود. اپل پنسل جدید می‌تواند از طریق هپتیک تاچ رابط کاربری بهینه‌تر و سریع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد و از طرف دیگر اپل این بار برای شارژ این اکسسوری هوشمند سیستم شارژ بی‌سیم را در نظر گرفته است. 

پردازنده جدید سری A به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از این محصول کارایی و قدرت بهتری را تجربه کنند. آیپد پرو 2018 دیگر همانند تبلت‌های پیشین موجود در بازار یک دستگاه کم کارآمد به‌حساب نمی‌آید و با قدرت سخت افزاری و نرم افزاری جدید می‌تواند کارها را به صورت بهینه‌تر و بهتر انجام دهد.

 

استفاده از درگاه یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ به کاربران این امکان را داده است تا از آیپد پرو همانند مک بوک‌ها و کامپیوترهای حرفه‌ای دیگر استفاده کنند. درگاه تایپ سی امکان اتصال لوازم جانبی مختلف نظیر دستگاه‌های ذخیره سازی، نمایشگرهای مختلف و همچنین دوربین‌های عکاسی دیجیتالی را فراهم آورده‌اند. به طور کل آیپد پرو 2018 یک دستگاه قدرتمند، سبک و قابل حمل است که کاربران را به صورت هم‌زمان از همراه داشتن مک بوک و یک کامپیوتر قدرتمند و حرفه‌ای بی‌نیاز می‌کند. برای بررسی بیشتر و خرید می‌توانید به صفحه مخصوص خرید آیپد پرو 2018 در وب سایت اِن آی سی مراجعه کنید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420