لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مدل جدید ردیاب خواب Beddit را آماده عرضه کرد

اپل مدل جدید ردیاب خواب Beddit را آماده عرضه کرد

 شرکت اپل حدود یک سال و نیم پس از تصاحب کمپانی فنلاندی Beddit اولین محصول ردیاب خواب اختصاصی خود را آماده عرضه کرده است.

ردیاب و سنسور خواب Beddit 3.5 که به تازگی آماده عرضه شده، در حقیقت اولین محصول همکاری این کمپانی با شرکت اپل به حساب میاید که با استانداردهای اپل و محصولات آن به طور کامل سازگار است. این محصول با قیمت 150 دلار در وب سایت فروشگاه آنلاین اپل آماده عرضه شده است که دارای یک نوار با ضخامت 2 میلی متر است که می‌تواند زیر روتختی قرار بگیرد و پس از آن با اتصال از طریق درگاه یو اس بی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های بدن در حین خواب را ثبت کند. این اطلاعات می‌تواند از طریق دستگاه‌های مختلف تولید شده توسط اپل نظیر آیفون یا اپل واچ مشاهده و بررسی شود.

علاوه بر این اطلاعات تکمیلی مربوط به رفتارهای بدن در حین خواب می‌تواند از طریق اپل واچ نیز ثبت شود و با ترکیب آن‌ها، اپلیکیشن Health تحلیلی کامل از فرایند خواب را به کاربران ارائه دهد. گفتنی است که استفاده از قابلیت‌های کامل این محصول مستلزم نصب بودن آی او اس 12 یا نسخه جدیدتر روی آیفون و همچنین نسخه‌های جدید واچ او اس روی اپل واچ است.

اپل می‌تواند با تحلیل این داده‌ها به کاربران یادآوری کند که زمان مناسب برای رفتن به تخت خواب و همچنین زمان مناسب برای بیدار شدن را یادآوری کند. این محصول می‌تواند دمای بدن را در زمان خوابیدن کاربر و همچنین نحوه حرکات را تشخیص دهند. این ردیاب به صورت مشخص می‌تواند باعث کاهش خروپف و سروصدای مشابه شود و با تشخیص آن از طریق اپل واچ لرزش‌های کوتاهی را به مچ دست وارد کند تا پس از مدتی عادت خروپف کردن به صورت ناخودآگاه حذف شود.

این محصول به تازگی در فروشگاه آنلاین اپل آماده عرضه شده است و هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن‌ در بازار ایران در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420