لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR به زودی آماده عرضه می‌شود

پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR به زودی آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده‌ نزدیک پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR را در کنار دیگر لوازم جانبی این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه کند.

اطلاعات مربوط به پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR اولین بار توسط Guilherme Rambo به وب سایت 9to5mac و نویسندگان آن ارائه شده است. وی در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل در نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس سه محصول جدید را به عنوان اکسسوری آیفون‌های 2018 اضافه کرده است. این لوازم جانبی برای سه مدل دستگاه به شماره A2070، A2071 و A2171 آماده عرضه شده است که به طور مشخص از لحاظ سایز با آیفون‌های XS، XS Max و XR سازگار است.

پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR علاوه بر تغییر ظاهر گوشی و همچنین محافظت از بدنه آن در برابر ضربات احتمالی به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک شارژ کامل مدت زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنند. این قاب‌های اورجینال که از طرف اپل آماده تولید و عرضه شده‌اند به صورت خودکار دارای یک پاور بانک همواره متصل به گوشی هستند و می‌توانند به طور دائم دستگاه‌ها را شارژ کنند. گفتنی است که این شارژها محدودیت افزایش مدت زمان پر شدن باتری و همچنین افزایش ضخامت دستگاه را نیز به همراه دارند.

تا پیش از این پاور کیس اورجینال از جنس سیلیکون با باتری 1877 میلی آمپر ثانیه برای آیفون‌های 4.7 اینچی و با باتری 2365 میلی آمپر ساعت برای آیفون‌های 5.5 اینچی باقیمت 99 دلار آماده عرضه شده بود؛ با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری‌های به کار رفته در پاور کیس آیفون‌های جدید منتشر نشده است و هنوز معلوم نیست که این پاور کیس ها با چه مقداری ظرفیت باتری آیفون‌ها را افزایش می‌دهند.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا این محصولات را هم‌زمان با کیس جدید ایرپاد با قابلیت اتصال به شارژ بی‌سیم آماده عرضه به بازار کند که این تاریخ به روزهای ابتدایی سال 2019 میلادی موکول خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373