لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دگزومارک: آیفون XR بهترین دوربین تک لنز دنیا را دارد

دگزومارک: آیفون XR بهترین دوربین تک لنز دنیا را دارد

دگزومارک روز گذشته نتایج مربوط به تست‌ها و بررسی‌های خود از دوربین آیفون XR را منتشر کرده است که طی آن اعلام شده که این تلفن هوشمند بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین تک لنز را در میان تمامی دستگاه‌های مشابه دارد.

آیفون XS Max که به عنوان پرچم‌دار شرکت اپل شناخته شده، از طرف دگزومارک توانسته امتیاز 105 را دریافت کند و حالا مشخص شده که آیفون XR به عنوان تلفن هوشمند میان رده شرکت اپل امتیازی معادل با 101 را دریافت کرده است. دگزومارک اعلام کرده که عکس‌های ثبت شده با آیفون XR از لحاظ کیفیت و ثبت جزئیات شباهت بسیار زیادی به عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون XS Max دارند.

شباهت دوربین‌های این دو تلفن هوشمند در خصوصیاتی شامل رنگ، جزئیات، نویزها و افکت‌ها خلاصه می‌شود. هر دو دستگاه توان ضبط ویدیوهای مشابهی را دارند اما لنز دوم در آیفون XS Max توان بیشتری در زمینه زوم کردن و Bokeh کردن تصاویر دارد. بر همین اساس عکس‌های پرتره گرفته شده توسط آیفون XS Max باکیفیت‌تر از عکس‌های مشابه که با آیفون XR گرفته شده‌اند هستند؛ با این حال در حالت عادی و غیر Bokeh عکس‌های گرفته شده هر دو تلفن هوشمند کیفیت مشابهی دارند.

دگزومارک همچنین اعلام کرده که کیفیت دوربین آیفون XR از لحاظ تشخیص و ثبت نورها بسیار قدرتمند و با کیفیت است و در زمان عکاسی از مناظر و محیط‌های باز جزئیات و رنگ‌ها را با کیفیت و دقت بسیار بالایی ثبت کند. دوربین به سرعت می‌تواند وایت بالانس و تعادل میان رنگ‌ها را در تصاویر مختلف تشخیص دهد و بر اساس آن تصاویری با کیفیت را در محیط‌های دارای نور خورشید و همچنین محیط‌های کم نور به ثبت برساند.

این موسسه همچنین اعلام کرده که با بررسی آیفون XR از رتبه گوگل پیکسل 2 کاهش داده و حالا بهترین دوربین تک لنز در میان تلفن‌های هوشمند متعلق به تلفن هوشمند میان رده معرفی شده در سال 2018 توسط شرکت اپل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420