لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت الکتروکاردیوگراف فقط برای اپل واچ‌های آمریکایی کار می‌کند

قابلیت الکتروکاردیوگراف فقط برای اپل واچ‌های آمریکایی کار می‌کند

الکتروکاردیوگراف یا همان ECG که به عنوان قابلیت جدید در اپل واچ سری 4 ارائه شده است، تنها برای کاربرانی که در کشور آمریکا زندگی می‌کنند قابل استفاده خواهد بود.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاربران در صورت تغییر موقعیت مکانی در آیفون یا اپل آیدی به خارج از آمریکا امکان استفاده از قابلیت الکتروکاردیوگراف را در ساعت هوشمند خود نخواهند داشت. قابلیت الکتروکاردیوگراف فقط برای آمریکا، پورتوریکو و جزایر تحت حاکمیت آمریکا نظیر گوآم قابل استفاده است و کاربران در خارج از این محدوده‌های جغرافیایی امکان استفاده از این قابلیت را نخواهند داشت.

بر همین اساس، کاربران در صورت تمایل به استفاده از این قابلیت باید حتماً از اپل آیدی آمریکایی به همراه تعیین موقعیت مکانی به آمریکا در آیفون‌ها استفاده کنند و در غیر این صورت امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. اپل البته اعلام کرده که در آینده این قابلیت را برای کاربرانی که در کانادا، انگلستان و دیگر کشورهای دنیا زندگی می‌کنند نیز ارائه می‌دهد. با این حال این قابلیت فعلاً برای کاربران عمومی در سراسر جهان آماده عرضه نشده است.

گفتنی است که استفاده از قابلیت ECG یا همان الکتروکاردیوگراف مستلزم نصب بودن واچ او اس 5.1.2 روی اپل واچ سری 4 به همراه اجرای ای او اس 12.1.1 روی آیفون 5 اس و جدیدتر از آن است.

اپل اعلام کرده که دلیل اعمال این محدودیت برای استفاده از قابلیت الکتروکاردیوگراف به صورت مشخص به فرایند اخذ تأییدیه‌های پزشکی در سازمان‌های دولتی کشورهای مختلف مربوط است. در حقیقت پیش از امکان استفاده از این قابلیت توسط کاربران هر کشور، سازمان‌های پزشکی و بهداشتی وابسته دولت‌ها باید این قابلیت را در اپل واچ سری 4 تائید کنند و در غیر این صورت ارائه این قابلیت برای کاربران وجود نخواهد داشت.

اپل اعلام کرده که این قابلیت صرفاً به کاربران درزمینهٔ تشخیص زودهنگام اختلال‌های قلبی و عروقی کمک می‌کند و لزوماً به منزله معاینه کامل نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420