لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ECG برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه شد

قابلیت ECG برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه شد

 شرکت اپل با انتشار نسخه جدید واچ او اس 5.1.2 اقدام به عرضه قابلیت الکتروکاردیوگراف در اپل واچ سری 4 کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند با آپدیت سیستم عامل ساعت هوشمند خود از این قابلیت استفاده کنند.

الکتروکاردیوگراف یا ECG یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی بود که اپل در جریان معرفی اپل واچ سری 4 در کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 روی آن تمرکز زیادی کرده بود. این قابلیت با تشخیص رفتار نبض و ضربان قلب پشت مچ دست و مقایسه آن با نبض نوک انگشت دست دیگر می‌تواند به طور کامل بیماری‌ها و اختلال‌های قلبی و عروقی احتمالی را در بدن کاربران تشخیص دهد.

کاربران می‌توانند با قرار دادن انگشت سبابه دست دیگر روی دیجیتال کراون به مدت سی ثانیه اقدام به تشخیص ریتم ضربان قلب کرده و اطلاعات مربوط به آن را روی تلفن هوشمند خود مشاهده کنند. ریتم ثبت شده از قلب می‌تواند به عنوان یک گزارش از وضعیت سلامتی کاربران با فرمت PDF قابل خروجی گرفتن باشد و کاربران می‌توانند آن را به پزشک متخصص نشان دهند.

این قابلیت به کاربران امکان تشخیص زودهنگام بیماری‌ها و اختلال قلبی عروقی را می‌دهد اپل اعلام کرده که با توسعه این قابلیت در اپل واچ سری 4 تلاش داشته تا به روند تشخیص زود هنگام اختلال فیبرالاسیون دهلیزی و موارد مشابه آن را تسهیل بخشد. کاربران اپل واچ سری 4 که از همین حالا آپدیت جدید سیستم عامل واچ او اس را دریافت می‌کنند می‌توانند از این قابلیت سلامتی در ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

گفتنی است که اپل برای توسعه و عرضه این قابلیت توانسته تأییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا یا همان FDA را دریافت کند و به همین دلیل اپل واچ سری 4 به عنوان یک دستگاه قدرتمند تشخیصی و سلامتی به حساب میاید که می‌تواند به روند درمان زودهنگام بیماری‌ها کمک قابل توجهی کند و جان افراد را نجات دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373