لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یکی از سخت‌گیرانه‌ترین محل‌های کار را برای کارکنان دارد

اپل یکی از سخت‌گیرانه‌ترین محل‌های کار را  برای کارکنان دارد

موسسه Glassdoor در لیست سالانه خود اعلام کرده که شرکت اپل هفتاد و یکمین مکان برتر برای کارکنان در آمریکا به حساب میاید.

سال گذشته اپل در مقام هشتاد و چهارم این لیست قرار داشت و حالا به دلایل مختلف جایگاه این کمپانی 13 رتبه افزایش داشته است. در این لیست فیس بوک و گوگل جزو برترین شرکت‌های کاری دنیا به حساب میایند و به ترتیب رتبه هفتم و هشتم را در این لیست تصاحب کرده‌اند. شرکت مایکروسافت نیز در این لیست جایگاه سی و چهارم را در اختیار گرفته و شرکت ادبی نیز در جایگاه سی‌ام قرار گرفته است.

افزایش جایگاه شرکت اپل آن هم در 13 رتبه به صورت مشخص به بهبود روند کار کردن افراد در مقر جدید این کمپانی در اپل پارک مربوطاست. برخلاف ظاهری که عموم مردم از شرکت اپل دارند، این کمپانی یکی از سخت‌گیرانه‌ترین محیط‌های کاری را دارد تا حدی که بسیاری از کارکنان پس از مدتی از این کمپانی جدا می‌شوند.

عرضه محصولات با کیفیت‌تر به کاربران و مشتریان باعث شده تا محیط کاری در شرکت اپل تا حدودی دشوارتر باشد. شرکت اپل یکی از منظم‌ترین کمپانی‌های دنیا است و به همین دلیل کارکنان باید حتماً از نظم خاصی پیروی کنند. علاوه بر این، مرموز بود پروژه‌های مختلف و تأکید مدیران به عدم انتشار اطلاعات داخلی شرکت به بیرون باعث شده تا فرایند کار در شرکت اپل بسیار دشوارتر از دیگر کمپانی‌های دنیا شود.

باوجود تمامی این مسائل، راه اندازی و بهره برداری از اپل پارک باعث شده تا شرکت اپل از لحاظ کیفیت محیط کاری به‌طور کامل تغییر کند و جایگاهش در میان شرکت‌های بزرگ آمریکایی بهبود پیدا کند و Glassdoor جایگاه اپل را تا 13 رتبه افزایش دهد.

گفتنی است که اپل نزدیک به هشت هزار و شصت سه کارمند در سطوح مختلف دارد و نتیجه نظر سنجی از میزان رضایت 91 درصد از آن‌ها باعث انتشار این نتایج شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373