لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.1.1 با قابلیت‌های بیشتر برای آیفون XS و XR آماده عرضه شد

آی او اس 12.1.1 با قابلیت‌های بیشتر برای آیفون XS و XR آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش آی او اس 12.1.1 را برای کاربران آماده عرضه کرد. این آپدیت سه ماه پس عرضه نسخه اولیه و عمومی آی او اس 12 به کاربران ارائه می‌شود که در آن بسیاری از قابلیت‌هایی که تا پیش از این در آیفون XS و XR بوده را فعال می‌کند.

کاربران از طریق این آپدیت می‌توانند به قابلیت پشتیبانی از eSIM در برخی از کشورهای جهان و از جمله آن آمریکا دسترسی داشته باشند. بسیاری از اپراتورهای تلفن‌های همراه در آمریکا از فردا، 7 دسامبر آماده پشتیبانی از eSIM در آیفون‌ها هستند و اپل یک روز پیش از شروع این فرایند، پشتیبانی از سیم کارت‌های الکترونیکی را به کاربران ارائه داده است.

در این میان اپل در توسعه آی او اس 12.1.1 امکان پشتیبانی از تصاویر لایو، هپتیک تاچ و موارد دیگر را در آیفون XR بهبود داده است تا کاربران بتوانند با سرعت و کیفیت بهتری با تلفن هوشمند جدید خود کار کنند. آیفون XR به صورت پیش‌فرض فاقد تاچ سه بعدی است و به همین دلیل اپل برای بهبود روند استفاده از رابط کاربری سیستم عامل آی او اس تلاش دارد تا با استفاده از هپتیک تاچ جای خالی3D Touch را پر کند و کاربران آیفون XR بتوانند تجربه‌ای مشابه با دیگر آیفون‌ها را از سیستم عامل همراه اپل داشته باشند.

در ای او اس 12.1.1 همچنین تغییرات زیادی در روند استفاده از فیس تایم ایجاد شده است و از طریق تپ کردن روی یک گزینه سه نقطه‌ای، به منوی ثانویه دسترسی داشته باشند. این گزینه‌ها شامل امکان سویچ کردن میان دوربین‌ها، مدیریت نوار اطراف صفحه نمایشگر و موارد دیگر می‌شوند.

علاوه بر این، تمامی آیفون‌ها می‌توانند با استفاده از آپدیت نرم افزاری یاد شده از رابط بهبود یافته سیستم عامل آی او اس 12.1.1 استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373