لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند فروش قاب شفاف آیفون XR را شروع کرد

اپل فرایند فروش قاب شفاف آیفون XR را شروع کرد

 شرکت اپل از امروز فرایند عرضه و فروش قاب شفاف آیفون XR را شروع کرده است و کاربران از همین حالا می‌توانند این قاب را در آمریکا و برخی دیگر از کشورهای دنیا خریداری کنند.

به صورت پیش‌فرض اپل همواره پس از معرفی و عرضه آیفون‌های، قاب‌های اورجینال آن‌ها را نیز آماده عرضه به کاربران می‌کرد. این قاب‌ها معمولاً از جنس سیلیکونی و چرمی آماده عرضه می‌شدند و اپل برای آن‌ها رنگ بندی مشخصی را در نظر گرفته بود. اپل به کاربران خود درزمینهٔ انتخاب رنگ و تغییر ظاهر آیفون‌ها حق انتخاب قائل شده بود.

اما حالا اپل در تولید و عرضه آیفون XR، بدنه این تلفن هوشمند را با رنگ‌های مختلف طراحی کرده است و ظاهر ویژه‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفته است و به همین دلیل به جای عرضه قاب چرمی یا سیلیکونی از قاب‌های شفاف و بدون رنگ استفاده کرده است.

اپل اعلام کرده که این قال از پلی کربنات شفاف و پلاستیک انعطاف پذیر TPU تولید شده است که در برابر خط و خش و ضربات مختلف مقاوم است و می‌تواند آیفون XR را در برابر ضربه‌های مختلف محافظت کند. گفتنی است که اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ثابت بودن رنگ و زرد شدن این قاب توضیحی نداده است؛ این در حالی است که تجربه نشان داده که قاب‌های شفاف پس از مدتی رنگ شفاف خود را از دست می‌دهند و به رنگ زرد تیره متمایل می‌شوند.

در حقیقت تنها کارایی قاب اورجینال آیفون XR محافظت دستگاه در برابر ضربه‌های فیزیکی است و ظاهر و رنگ دستگاه را تغییر نمی‌دهد. این قاب با قیمت 39 دلار آماده عرضه در وب سایت فروشگاه آنلاین و رسمی شرکت اپل شده است. کاربران در بسیاری از کشورهای جهان از همین حالا امکان خرید این محصول را به صورت آنلاین دارند.

گفتنی است که کاربران ایرانی نیز در آینده نزدیک می‌توانند این محصول را از طریق عامل‌های فروش محصولات اپل خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373